Terug naar overzicht
Ik heb mijn jurk voor ons huwelijk op 6/7/7 bij Linx Hasselt gekocht.Over de prijs van Linea Raffaelli vergeleken met andere winkels kan ik niet oordelen, ik ben niet in andere winkels naar een Linea gaan kijken.Over de service was ik heel tevreden. Ik vind ze daar totaal niet opdringerig, in tegenstellen tot een andere zaak waar ik geweest ben.Ik ben er heel tevreden over.ps : Mocht je interesse hebben: ik verkoop mijn jurk (seizoen zomer 2007, maat 44). Als je foto's en meer info wil, stuur maar een berichtje naar wij-trouwen2007@hotmail.comVeel succes nog met de voorbereidingen van je huwelijk!
Hey,Ik kan ook geen prijs vergelijken met andere winkels, maar ik was er eveneens heel tevreden over de service.Mijn kleren (top, rok) en alle accessoires (ketting, armband, oorbellen, lingerie, kousenband, schoenen) en retouches hebben me alles samen net geen € 2000 gekost.Ik vond het nog allemaal meevallen in vergelijking met wat ik op andere plaatsen te zien gekregen heb. Net als de service op de andere plaatsen.Succes nog met de voorbereidingen!Groetjes