Terug naar overzicht
Hoi Marianne,You are van Nathalia? Waarom nemen jullie gewoon niet het originele van Dolly Parton is veel mooier volgens mij. Vrienden van ons hadden het als openingsdans en dat was gewoon prachtig.mvg.Chris
Hallo,die versie hebben we ook, maar die van Natalia was ons eerste idee en dan blijft dat toch hangen als mooiste... :-(
Hoi,Wij zijn ook nog op zoek naar dit nummer. Jammer genoeg hebben we dit tot op heden niet kunnen vinden. dus hopelijk reageert er iemand die ons beiden kan helpen ;-)
Hoiprobeer eens een berichtje op de site van Natalia achter te laten misschien dat ze daar meer info kunnen geven het is maar een idee hesucces grts Sanneke 24/5/08
Hallo Marianne,Heb je het liedje ondertussen kunnen vinden? Ik hoop dat je mij een tip kunt geven want vind het ook prachtig.Vele groeten,Silvy
Nee het bestaat niet zonder applausversie. MAAR... we hebben iemand aangesproken om het eruit te filteren en dat is gelukt. Hij heeft er muziekstukjes overgeplakt en het dan wel een beetje ingekort, anders was het te lang. Stuur gerust een mail naar schumieke1@hotmail.com en ik stuur het door. Ik weet hoe het is om dat in je hoofd te hebben en het niet te kunnen vinden :-)