Terug naar overzicht
---
hey Patricia,ik trouw op 1 september 2007 in Salons Valkenbulcke. De eigenares kan inderdaad wat bazig overkomen, maar ik zou het eerder omschrijven als 'geeft degelijk advies en praat je niet naar de mond'. Wij vinden de zaal in elk geval prachtig, heel ruim en gezellig. Ik probeer eraan te denken je na ons feest iets te laten weten.groetjes, Mieke
Hallo,Ik ben daar vorig jaar naar een trouwfeest geweest en dat was dik in orde vond ik. Het eten was lekker, het zag er allemaal goed uit, mooie feestzaal en we hebben goed gedanst.Groetjes,Liesbet
Hey,Wij zijn in juli dit jaar naar een feest in Valkenbulcke geweest.Mooie zaal en lekker eten.Toen we wouden binnengaan moesten we nog wachten ook al stond het bruidspaar al met ouders op een rij. Ik denk dat men nog bezig was met de ontvangstkaartjes. Iedereen stond dan in de loge te wachten. Ok, er was een receptie voordien geweest maar zoiets moet je toch kunnen incalculeren (zeker als uitbater van de zaal). Toen er mensen bijkwamen voor het dessertbuffet hadden wij nog maar juist ons sorbet binnen en moesten we nog het hoofdgerecht krijgen. De mensen van het dessertbuffet stonden dus naar ons te kijken terwijl wij aan het eten waren want zij worden in dezelfde ruimte ontvangen.Een sketch voorzien door vrienden werkte niet en daardoor liep alles uit.We hebben dan pas om 1 u het dessertenbuffet gehad. Lijkt me al helemaal niet leuk voor de mensen die juist daarvoor kwamen (en daar al van 22 u of 22u30 waren).Het lijkt me toch de taak van de maître d'hotel (die alles goed in het oog hield, dat wel) om in te grijpen en ervoor te zorgen dat alles toch een beetje volgens planning verloopt.Ik zou er dus nooit mijn feest geven.Groetjes, Sissi(82 dagen getrouwd)
Wij zijn vorig jaar naar een trouwfeest geweest in Hof Ter Mude in Knokke en 'k moet zeggen tijdens de receptie werd niet iedereen even goed bediend. Er werd constant naar de familie gegaan en vrienden en kennissen hebben slechts 2 hapjes gekregen in 2 uur tijd.
Hey,Wij geven er ons trouwfeest op 31 augustus aanstaande. Heb al hele goeie dingen gehoord over de feestzaal/eten.Mijn ouders zijn er zelf ook al geweest en het was dik in orde.GroetenMieke 31.08.2007