Terug naar overzicht
Hallo Karen, ik denk dat ze mij hier al stilaan de "enveloppendoos" noemen !! Ik had hier een berichtje geplaatst i.v.m. zo'n doos.... Met simpele materialen knutsel je iets leuk in elkaar! Intussen heb ik onze "hemelbed" -doos al meermaals doorgestuurd ! We maakten nadien ook een een "kerk" -doos voor een ander koppel... Groetjes... anolro__@hotmail.com
Olivia, ik ben ondertussen ook zeer nieuwsgierig geworden naar jouw enveloppendozen. Kan je de foto's ook eens naar mij doormailen? couckuythanne@yahoo.com. Bedankt!
hallo, net zoals anderen ben ik ook mega nieuwsgierig naar het hemelbed/doos. Kan iemand me de foto's es doorsturen, dankjewel.elkee1@yahoo.com
Hé Karen, wij maakten onze enveloppendoos zelf... en krijgen er nog dagelijks leuke reacties op! Op vraag van een bruidspaar dat ons contacteerde hebben we laatst nog een kerk als enveloppendoos gemaakt... Groetjes, Olivia (anolro__@hotmail.com)
Wij nemen gewoon een melkkit, waar we een mooi lintje aan maken en op de tafel leggen we wat stro.Kost niets en oogt ook heel mooi