Terug naar overzicht
Twee professionele en heel goede oplossingen:DJ: Up To You D.J. Team OlivierKapelsesteenweg 100 2930 BRASSCHAAT Tel. 03-647.09.10 Live-muziek:Fidelio, contactpersoon Ann EngelsFrilinglei 22930 BRASSCHAATTel. 03-653.39.39SUCCES!
Ga gewoon eens langs bij PARTYSOUND:Van gala tot party. Veel muziek van 80'ers tot hedendaags.Bel ons gerust op:0476-56.89.87.Vrijblijvende prijsofferte.
we hadden onlangs ook een feest met Partysound en echt ,ga eens luisteren naar hem want zijn prijs valt echt mee.groetjes en succes
dit komende weekend hebben we ook een huwelijksfeest met net als mijn nicht vorig jaar ook partysound.Toen viel het reuze-mee,hopelijk is het nu weer zo.ik laat het je nog weten.groetjes.
Dit bericht werd verwijderd door de redactie. Dit is een forum om bruidsparen met elkaar te laten communiceren. Dit is geen marktplaats waar handelaars actief reclame mogen voeren.Ergert u zich aan reclameboodschappen? Laat het ons weten via redactie@wijtrouwen.com
Heeft er iemand een e-mail adres van partysound aangezien ik hen al enkele keren proberen bellen heb, zonder resultaat echter.Bedankt voor de leuke tipsGroetjes Liesbeth
Zohra,Wil je je e-mail adres eens doorgeven aub.Groetjes,Liesbeth
ons feest is ook met partysound en zijn adres is: dispaso@hotmail.com of bel hem op zijn nummer 0476-56.89.87.groetjes van mij
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be