Terug naar overzicht
Hallo,ik had gewoon foto's van bloemennamen (onze tafels ware naar bloemen genoemd) op een wit karton afgedrukt op een A4 en dit dubbel geplooid en zo op tafel laten zetten. Nadien doe je er toch niets meer mee.
wij hebben 2 foto's aan de binnenkant hangen en langs de buitenkant schrijven we de plaatsnaam. Wij gebruiken hiervoor de overschot van onze uitnodigingen die niet gedrukt zijn langs de buitenkant (we hadden hier zelf iets opgeplakt) en donkerbruin zijn. Door de foto's wordt de binnenkant volledig bedekt...
Hey Sofie,Wij gaan A4'tjes plastifiëren met daarop telkens een foto van onszelf met een gebouw of een monument in Mechelen, want dat is ons thema en we zijn op een supermooie zonnige dag foto's gaan nemen, met gewone kleren aan dan bedoel ik en die zijn eigenlijk echt wel tof.Groetjes,Véronique 31/08/2007
Alvast bedankt voor de tips!Véronique,Nog een bijkomend vraagje: hoe plaats je die geplastificeerde A4-tjes dan op tafel?Groetjes,Sofie15/09/07
Hey,je kan ook een foto van elke bestemming op de tafel zetten (bvb. in zo'n fotoclips die je in blokker of casa kan kopen). En dan diezelfde foto nog een keer laten afdrukken als puzzel bij kruidvat of hema... Dan geef je iedereen een puzzelstukje en moeten ze zelf uitzoeken van welke foto hun stukje is en wat de stukjes samen vormen!GroetjesEvelien
In de Blokker zag ik net van die glazen 'bollen' waarin je een foto kan steken.2€ per stuk, dus dat valt nog redelijk mee, hé.