Terug naar overzicht
Hey Emmy,meestal heeft ieder stadhuis zijn eigen bode die jullie in de juiste volgorde zal zetten en die jullie begeleid in heel het proces.Als je speciale wensen hebt, dan kan je dit ook best onmiddelijk aan de bode meedelen. Ik moet je wel waarschuwen: de meeste bodes zijn streng ten opzichte van veranderingen in hun vast patroon, maar je kan het maar vragen hé!
Wat grappig, ik had het daarnet met mijn mama over hetzelfde. Voor ons huwelijk maakt het me echt niet uit hwie wanneer binnenkomt, maar ik denk dat het meestal gebruikelijk is als jij met je papa wil binnenkomen dat je vriend met zijn mama of papa in de eerste auto zitten en jij met jou papa in de tweede. De familie dnek ik dat dan al aan de ingang staat te wachten. Misschien zo: eerst jou vriend met zijn mama. Jou mama met zijn papa, de familie en dan jij met jou papa zodat je een mooie intrede hebt? Bij mijn neef was dit ongeveer hetzelfde, alleen kwamen zijn samen binnen, maar ook al toen iedereen in de zaal zat. Zij hadden ook geen ceremoniemeester, maar hun fotograaf heeft dit voor hen opgelost door voor hen te rijden en de familie te vragen al binnen te gaan. Mara.
Hallo,Ik ben nieuw hier, maar ik twijfel dus of we enkel voor de wet zouden trouwen of ook voor de kerk! in eerste instantie gingen we enkel voor de wet trouwen, maar toen zei iedereen dat dat eigenlijk snel voorbij is en niet echt persoonlijk, dus ik twijfelde. Toen gingen we voor de kerk ook trouwen en nu twijfel ik weer! ik zie ook dat jullie wel iets persoonlijks doen zoals een intredelied. Kan iemand mij een beetje helpen met mijn twijfels? voor en nadelen??