TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Petra
29-9-2007
|
13-8-2007 14:03:55
Hey Valérie,
Gene bloemen zeker :-) Je had het verkeerd getypt. Wij gana ook op huwelijksreis enkele dagen later en hadden ook liever niet teveel bloemen. Wij hebebn geschreven op uitnodiging, wil je ons verrassen hopen wij dat het in een envelopje zal passen:-) Of je mag ons verrassen met een centje voor een onvergetelijke huwelijksreis. zoiets...
Groetjes Petra 29/09/07 www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
|
|
Els
22-9-2007
|
13-8-2007 14:33:48
Petra, ik denk dat ze geen fout typte ;-)
Valérie, Ik denk niet dat je kan vragen om bloemen te krijgen vóór je huwelijk. Het is juist om niet met lege handen op je feest te komen óf om kinderen iets te laten afgeven aan de kerk dat er bloemen gegeven worden. Op voorhand bloemen vragen heb ik nog nooit gehoord... zou dat ook vrij raar vinden.
Els
|
|
Selma
8-9-2007
|
13-8-2007 14:35:45
Ik heb eens op een kaart iets zien staan van:
Een bloemetje of een plantje is een feestelijk idee Want op onze huwelijksreis gaat alleen het bruidsboeket mee Wilt u ons toch iets geven? Aan een (envelopje) zullen wij meer plezier beleven
of:
Wij houden veel van bloemen, planten en wijn, maar zouden hier (envelopje) gelukkiger mee zijn.
|
|
Marjan
2-6-2007
|
13-8-2007 15:39:54
Wij vertrokken 2 dagen later op huwelijksreis. We hebben de bloemen verdeeld onder mijn ouders en schoonouders. Zij hebben er dan nog van kunnen nagenieten.
|
|
Katrien
8-9-2008
|
13-8-2007 17:08:29
Wij hebben geschreven:
Na ons feest begint de grote reis Daarom stellen wij een envelopje op prijs
Bloemen op voorhand vragen, vind ik ook nogal vreemd. Ik denk dat je zoiets moeilijk kunt verwachten. Dat je er liever geen krijgt, begrijp ik wel heel goed. Ik vermoed dat, als we toch bloemen zouden krijgen, we die zullen uitdelen aan onze ouders, getuigen, ... aangezien zij er wel wat langer plezier aan hebben.
|
|
Mikke
|
30-8-2007 12:04:23
Ik moest denken aan het rijmpje roosjes verwelken, scheepjes vergaan, maar onze liefde blijft bestaan. Dus een parodie hierop zou wel fijn zijn, mss iets in de aard van:
onze liefde blijft bestaan, maar bloempjes zullen verwelken, gezien wij na het feest op huwelijksreis gaan...... :)
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|