Terug naar overzicht
Hallo kim,Kan je het boekje niet perforeren en dan een lintje met een strik maken dan hoeven er geen nietjes in!Groetjes Petra29/09/2007
Hi Kim,Misschien gewoon eens naar een kopiecenter gaan, daar kunnen ze ze vouwen en nieten. Groetjes,Véro16/6/2007
Je kan een gewoon nietjesmachine openvouwen en er een gom of isomo onderleggen. Achteraf moet je dan nog wel de nietjes naar binnen plooien. Wij hebben een verstelbaar nietjesmachine gekocht (om later misschien nog eens te gebruiken). Bij kopiecenter binnen doen is ook een (niet zo dure) oplossing.Groetjes
In het kopiecenter waar ik geweest ben hadden ze een speciale nietjesmachine daarvoor. Ik heb er een paar uurtjes zitten nieten...
Wij hebben een speciale nietmachine geleend. Die is extra lang.
Bij ons in het copycenter kwamen die boekjes geniet en gevouwen uit de kopieermachine, ferm gemakkelijk want ik dacht dat we dat allemaal zelf gingen moeten nieten.Maar zoals in de vorige antwoorden al gezegd is bestaan daar speciale, langwerpige nietjesmachines voor. Eens gaan vragen in een copycenter, daar hebben ze dat meestal wel.Groetjes,Veerle18/08/07
Je kan een langer nietjesmachine kopen in Makro. +- 14 euro. Wij hebben dit ook gekocht en al onze misboekjes zelf afgedrukt en geniet.