TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
23-6-2007
|
13-8-2007 16:25:19
hey Sandra,
Ik heb mijn kleed gekocht bij Boetiek Lief in Loksbergen. Was er zeer tevreden over. Mocht kleedjes passen die ik graag zag.. Ik denk dat ik er wel 20 gepast heb. Ik had niet de indruk dat ze me iets wouden opdringen(zelfs geen juweel of schoenen) Was zeer tevreden over de retouches, mocht gaan passen en twee weken later waren de retouches klaar.. Mijn broer trouwt binnen 4 weken en heb mijn suitekleding ook daar gekocht. Die moet ik nog wel gaan passen. Maar vermits ik 5 weken zwanger ben wacht ik daarmee nog liever even tot op het laatste moment.. Ik denk niet dat ze daar nog veel moeten aandoen..
Ik heb gekocht in december 2006 en ben 23 juni 2007 getrouwd.
Lieke reeds 51 dagen getrouwd
|
|
Kristel
|
13-8-2007 17:34:25
Hoi Sandra,
mijn kleed kwan van Linx in Hasselt en was er heel tevreden over. Heb ook zo'n 15-tal kleedjes aangehad en ze waren er heel vriendelijk. Mijn nicht haar kleed kwan van boetiek Lief en ze was er ook heel tevreden over.
Groetjes Kristel
|
|
sadia
7-7-2007
|
13-8-2007 21:40:39
HOi Sandra,
Wij zijn op 777 getrouwd en had een kleed van Linea Raffaeli collectie 2007 dat kwam van bij boetiek Lief. Ik ben daar zeer tevreden over geweest, de retouches waren prima in orde, niet opdringerig, ook niet met accessoires,... Mijn trouwkleed zou naar het schijnt doorlopen in de collectie van 2008, als je interesse zou hebben sadiake@hotmail.com,
Groetjes, Sadia
|
|
Kelly
14-7-2007
|
13-8-2007 22:18:03
Hey,
Mijn kleren kwamen van Linx in Hasselt. Ik heb er geen klagen van. Heel goede service en niet opdringerig. Prijzen verschillen nogal, je maakt het zo duur als je zelf wil.
Succes nog!
Groetjes
|
|
Sandra
24-5-2008
|
15-8-2007 9:06:54
Hoi meiden
dank u voor de reacties op mijn bericht,nu ben ik wat op mijn gemak nu ik weet dat ze in alle 2 de winkels goeie service geven en vriendelijk zijn .
Groetjes Sandra
|
|
Manon
7-9-2008
|
3-3-2008 16:37:14
Beste Sandra,
Ben je reeds geslaagd in 1 van de winkels? Ik heb namelelijk nog een tegoedbon van Linx ter waarde van 650 euro, deze mag je voor 500 euro overnemenen. Je hebt dan dus 150 euro voordeel.
Groetjes, Manon Pfennings
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|