TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
17-11-2007
|
14-8-2007 6:41:01
hallo katrien, ik trouw in november. heb mijn kleedgekocht in maart en de verkoopster vertelde dazt er geen wintercollectie. mijn kleed is open zoals een ander kleed maar heb wel een stola erbij gekocht maar dat ik ook nog koud omdat die van voile is en dus ook volledig doorschijnend. je kan ook zo'n boa kopen maar was niet mooi bij mij.
veel geluk om iets te vinden groetjes sofie
|
|
karlijn
|
14-8-2007 8:41:03
Hallo, Ik trouw op 8 december 2007! Mijn kleed is ook open, er bestaan geen winterkleren. Je kan idd met een vestje of boa het een beetje warmer maken. Of een stola maar dat is wel nog licht van stof. Ik denk ook om zo van die handschoenen te komen zo zit je onderarm ook al weg. Veel succes!
Groetjes Karlijn
|
|
Mieke
21-12-2007
|
14-8-2007 10:45:39
hallo,
ik trouw ook in december. ik heb een kleedje met open schouders, gedeeltelijk open rug. maar met een sjaal los je toch okk redelijk wat op. en in de feestzaal, kan je dit dan gemakkelijk af doen, wanneer je te warm hebt. groetjes
|
|
evelien
8-12-2007
|
14-8-2007 10:57:38
Hey,
ik trouw ook op 8 december 2007!!! Ik zal het kleedje Lido van Marylise dragen (zie rubriek bruidskledij op deze website). Het is een strapless jurk, maar de winkel maakt er een nepbonten stola bij voor de winter. Ziet er prachtig uit! Ik denk er net als Karlijn over om handschoenen aan te doen...
Je kan ook een kleedje laten maken en er een echt winterkleed van maken natuurlijk. In de standaard bruidswinkels hebben ze geen afzonderlijke wintercollectie, maar je kan meestal wel jasjes, stola's, enz. kopen. En eigenlijk blijf ik ook wel geloven in dit: de adrenaline zal wel door mijn lijf stromen die dag, dus echt koud zal ik het wel niet hebben :)!
Waar en wanneer trouwen jullie precies???
Groetjes,
Evelien x
|
|
sadia
7-7-2007
|
14-8-2007 11:08:29
Hoi Katrien,
Ik verkoop mijn kleed uit de collectie Linea Raffaeli 2007 voor ongeveer van de helft van de nieuwprijs. Het kleed is naar de droogkuis geweest, gereinigd, gestreken en is als nieuw.
Als je interesse zou hebben: sadiake@hotmail.com
|
|
Natalie
29-12-2007
|
14-8-2007 12:37:21
Hi,
wij trouwen eind december. Ik heb mijn kleedje nog niet, ik ga binnenkort kijken, meer dan 4 maand op voorhand vind ik ruimschoots op tijd, hopelijk is dat ook zo :-). Die dag zal je toch grotendeels binnen doorbrengen, tenzij je buiten foto's laat nemen. Enkel bij het buitenkomen van de kerk kan het koud zijn, maar dat is maar efkens.
Nog veel plezier bij het plannen!
|
|
Katrien
15-12-2007
|
14-8-2007 12:53:56
Helaba,
Aan Natalie: ik vind 4 maand op voorhand ook ruimschoots voldoende! Wij hebben zaterdag datum gekozen en heb vandaag stadhuis, kerk en zaal vastgelegd, de rest loopt wel los!
Aan Evelien: Wij gaan voor 15/12 dus half december, wou zo laat mogelijk voor kerstmis, maar 22/12 vond ik te dicht op de feestdagen, dan is het in onze grote familie altijd druk. Ik ben van Hasselt en daar zal ook alles plaatsvinden! Wat dat kleedje betreft, je hebt een mooie jurk gekozen, zie het modelke heel graag maar ben benieuwd wat uiteindelijk mooi bij mij past! Ben nog niet gaan kijken! Wat die koudevrees betreft heb ik vooral schrik voor de kerk, daar kan het verdomd koud zijn zenne! Grtz
|
|
Elke
13-10-2007
|
14-8-2007 14:08:37
Hey Katrien,
onze parochie heeft een moderne kerk (jaren '70) en ook al zeggen er veel dat het van buiten precies een 'zwemkom' is (geen toren en zo), het is er in de winter altijd warm owv de goede centrale verwarming en de vloerbekleding (geen tegels maar tapiplein, schrijfwijze?). Misschien is er bij jou in de buurt ook een iets modernere kerk? Dan hoef je zeker tijdens de viering geen kou te hebben.
Elke (een oktoberbruidje)
|
|
Gaelle
1-12-2007
|
23-8-2007 15:46:51
Hallo, Wij trouwen op 1 december, en ook voor mij is de koude mijn grootste schrik. Ik heb een open kleedje gekocht. Ik heb wel jasjes gepast, maar ik vond het zo jammer om dat prachtige kleed te verbergen... Mijn getrouwde vriendinnen zeggen dat je die dag geen kou voelt, maar toch... Ik ben er nog niet uit! Een bonten stola is idd een mogelijke oplossing. Veel succes bij de zoektocht!
|
|
grada
14-12-2007
|
7-9-2007 8:24:28
Hoi,
Er bestaat inderdaad geen echte winterbruidsmode...wel kun je manteljes of dat soort accesoires nemen. Maar echte winters hebben we ook niet meer. Als je op zoek bent naar een bruidsjurk hbe ik er evt als het jouw maat is nog te koop. Hij is helemaal nieuw heb hem zelf nog niet aangehad opdat ik een andere gevonden heb...kan dus ook nog vermaakt worden...mag weg voor de helft van de prijs. Hij hangt nog in de winkel waar ik hem gekocht heb... Trowuens van van Divina Sposa..champagne kleur. Groetj s
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|