TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
15-9-2007
|
14-8-2007 15:13:19
Hey Kathleen, ik ben mijn kleed de eerste keer gaan passen op 28 juli, mijn volgende, en waarschijnlijk laatste pasbeurt is op 1 september, 2 weken voor ons huwelijk. Het kan zijn dat er dan nog dingen aangepast moeten worden.
Ik vind dit persoonlijk goed voor een 1e pasbeurt, maar ik zou toch nog een aantal weken voor de trouw gaan passen.
Ook omdat dan het kleed zo lang mogelijk in de winkel kan hangen, zodat er zeker niets aan het kleed kan komen he.
Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt vind ik.
Succes ermee !
Groetjes sarah 15*09*07
|
|
mieke
1-9-2007
|
14-8-2007 15:18:37
hey katleen,
ik trouw op 1 september en ben de eerste keer gaan passen op 2 augustus (net 1 maand op voorhand dus). Mijn volgende pasbeurt is nu vrijdag 17 augustus (met mijn proefkapsel) en de laatste weet ik nog niet...
|
|
Els
31-8-2007
|
14-8-2007 15:22:13
Hey Kathleen,
Ik had mijn eerste pas in april en mijn laaste op 28/08/07 en ik trouw 3 dagen later op 31/08/07... Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken!! 3 dagen voor het huwelijk is veel korter! Een echt "spannertje!"
Groetjes, Els 31/08/07 P.S. Vind 3 dagen op voorhand persoonlijk veel te krap maar wat doe je eraan???
|
|
inge
7-9-2007
|
14-8-2007 21:30:39
Hey
ik trouw op 7 september en heb mijn laatste pas ook pas twee weken voor het huwelijk. Zo ben ik zeker dat het perfect zit op de grote dag!Twee weken vind ik ideaal, dan is er nog tijd om eventueel iets aan te passen.
Mijn proefkapsel heb ik vandaag laten doen.
|
|
angelique
25-8-2007
|
14-8-2007 21:41:03
Hey,
Ik heb mijn eerste pasbeurt precies 1 maand voor het huwelijk gehad. Toen werd gekeken wat er nog versteld moest worden. Mijn jurk bleek perfect te zitten(alsof het voor mij gemaakt was) het moet alleen wat korter gemaakt worden. 2 dagen voor de trouw moet ik nog eens gaan passen, mochten er dan nog aanpassingen nodig zijn doen ze dat meteen en mag ik daarna mijn jurk meenemen naar huis.
angelique 25/08/2007
|
|
Marianne
|
15-8-2007 12:00:27
Ik trouw op 13 oktober en heb een pasbeurt 27 augustus. Het mocht zelfs vroeger maar omdat ik die dag al verlof had en de winkel in mijn stad is ( Herentals ) kwam dat beter uit. De eerste keer toen ik het kleed kocht is het lijfje en zo aangepast en ni moet ik ook mijn schoenen meehebben zodat de lengte kan aangepast worden en lingerie voor daar eventuele aanpassingen.
|
|
Mieke
8-9-2007
|
17-8-2007 17:49:08
Ik trouw op 8 september. Rond 20 juli ben ik voor de eerste keer gaan passen, op 28 augustus ga ik voor de laatste keer. Zes weken op voorhand was dus de eerste pasbeurt. En de andere twee weken voor de dag. Ik vind dit persoonlijk nog wel op tijd hoor.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|