TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
9-8-2008
|
14-8-2007 15:34:14
Hey Patricia, ik woon niet ver van Ten Dauwe, maar ik heb beslist om ons feest ergens anders te geven. Het is een gezellige feestruimte zoals je reeds gezien zult hebben, maar niet echt onze stijl, we hadden het graag wat moderner. Ikzelf ben er 2 jaar geleden naar een feest gegaan, en het was zeker verzorgd! De keuken is in orde, maar niet echt vernieuwend. Het personeel was vriendelijk, maar dat tikkeltje meer dat wij graag wilden op een feest was daar niet te vinden. Maar dit is eeen geheel persoonlijke visie, en verschilt van koppel naar koppel al naargelang je beeld van het huwelijk! Het Biezemhof te Aalter, is anders ook iets gelijkaardigs als Ten Dauwe, enkel de prijzen kan ik niet vergelijken. Veel plezier met de verdere zoektocht hé!
|
|
dierk
|
14-8-2007 16:24:48
Beste Patricia, Wij zitten regelmatig in Ten Dauwe, ken alleen maar zeggen het eten is er enorm lekker,vlotte bediening,vriendelijk personeel!Afgelopen zaterdag waren we er trouwens nog te gast,Mvg,Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
|
|
an
28-7-2007
|
14-8-2007 19:26:22
hallo, wij zijn er eens met mijn werk gaan eten (dertigtal personen) en waren niet zo heel erg tevreden. Het eten was lekker maar niet excellent, maar ze waren er absoluut niet vriendelijk! Nu ja, een trouwfeest is natuurlijk wel anders en ik heb ook al op andere plaatsen gemerkt dat ze voor trouwers plots wel vriendelijk zijn. succes.
|
|
isabelle
1-9-2007
|
15-8-2007 13:43:23
Hallo Patricia,
Wij geven ons feest binnen een maandje in Ten Dauwe. Nadat we boekten kregen we een bon om eens te gaan 'proeven'. We hebben een 4-gangendiner gegeten en ik vond het héél lekker. Ik vond het personeel wel erg vriendelijk, maar natuurlijk wisten ze dat we kwamen proeven (had het niet gezegd, maar de bon lag op tafel dus dat konden ze wel vermoeden).
Hoe ons feest zelf is geweest kunnen we pas na 14/09/2007 vertellen natuurlijk, maar ik heb er vertrouwen in.
Groetjes, Isabelle
|
|
Sylvie
|
20-8-2007 14:14:14
M'n nicht is er vorig jaar gaan kijken voor haar trouwfeest en k weet niet met hoeveel jullie gaan zijn voor het avondfeest, maar als je met minder dan 150 personen bent, blijft het restaurant open en aangezien dit er vlak naast ligt en de toiletten gemeenschappelijk zijn is dit misschien niet zo tof.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|