Terug naar overzicht
Wij trouwen over welgeteld 29 dagen in het speelhof! (15/09)Ik ben helemaal weg van de locatie. We zijn alle zalen in de buurt gaan afzien.Bovenaan onze voorkeurlijst stonden het aulenhof en het speelhof. De sfeer in beide zijn ongeveer vergelijkbaar, maar de prijzen schelen hun wel een pak. Ik denk dat wij 1/3 minder uitgeven in het speelhof dan in het aulenhof. Bruno (de uitbater) vraagt je welk budget je wil uitgeven. Hij zegt welke minimumprijs mogelijk is en dan kan je ofwel die kiezen of het zelf zo duur maken als je het zelf wil. Voor het budget dat jij kiest werkt hij dan enkele formulles uit en daar kan je dan tussen kiezen, of je kan zelf nog sugesties doen. Bruno staat ook open voor niet-traditionele feesten. In sommige feestzalen moest een huweljkfeest er op een bapaalde manier uitzien en stonden ze niet open voor afwijkingen. Bruno daarentegen heeft niets liever dan dat het eens iets apart is, en hij een uitdaging heeft om over na te denken.Wij komen toe in de feestzaal rond 16.00u, houden dat eerst een kleine receptie en buffet, dessertenbuffet voor de daggasten. Tegen 20.30u komen de avondgasten aan en houden we een avondceremonie omdat wij enkel voor de wet trouwen. Tegen 22.00u begint het dansfeest en om 23.00u is er nog eten voorzien voor iedereen. Wat extra werk is voor de zaal is dat zij een 100 tal stoelen moeten klaarzetten voor de ceremonie en die ook weer moeten opruimen vlag erna omdat ze op de dansvloer staan. Daarnaast hebben wij onze eigen tafelversieringen gemaakt, wat ook niet overal mocht, en brengen we onze eigen bruidstaart mee. Dat hebben de meeste zalen ook niet graag omdat ze dan zelf geen geld eruit halen. Als je me een mailtje stuurt kan ik je alle menu's en prijzen doorsturen die ik van Bruno heb doorgekregen. Groetjes, Mara
M'n mailadres vergeten:mara_686@hotmail.com
Tamara,Vind je het niet wat vreemd dat die zaal in 2 niveaus is ingedeeld? Hoe verloopt een dansfeest daar dan juist? Je kan de dansvloer dan toch niet zien van bij de tafels? Misschien vergis ik me hoor.
Beste Mara,Ook wij zijn geïnteresseerd in jullie zaal. T lijkt ons een zaal met veel karakter. Zou je mij ook de prijzen en menu's kunnen doorsturen? evertsann@hotmail.com Ik wens jullie een supermooie dag toe!! Laat je mij ook je postitieve/negatieve ervaringen weten? Hartelijk dank