TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Greet
2-6-2007
|
|
|
Sofie
16-8-2008
|
16-8-2007 10:45:07
Hey!
Wij trouwen ook in Antwerpen. Onze zaal ligt al vast, wij hebben een zaal met zicht op de Schelde. Binnen is het niet zo groot, omdat wij geen avondfeest met eten doen, maar gewoon een dansfeest voor ongeveer 150 man.
Wat wij ook leuk vonden was Het Rekreatief in Wilrijk: www.rekreatief.be . Dat ligt volledig in het groen en je hebt er de mogelijkheid om receptie en eten binnen of buiten te doen naar gelang het weer. Wat ook heel mooi was, dat is La Grange in Massenhoven. Binnen is het daar wel wat kleiner en minder licht, maar prachtig domein: www.la-grange.be denk ik. Wij zijn ook gaan kijken in Domein Martinus (Martinushoeve) in Zoersel, mooi, licht, grote tuin én je kan er blijven slapen als je wil.
Hopelijk helpt het je wat verder!
Sofie 06-08-08
|
|
Dorien
17-5-2008
|
16-8-2007 12:39:59
Hallo,
Als ik je beschrijving zo hoor denk ik aan: - Martinushoeve in Zoersel - De Groene Jaeger in Brasschaet Op www.vanbelgie.be vind je trouwens mooie foto's van deze en andere zalen.
Groetjes
|
|
Kim
28-6-2008
|
16-8-2007 13:53:21
Wij zijn bij slootjenshoeve gaan horen en daar waren ze niet echt happig om alles buiten te doen... Bovendien zijn het er allemaal lange rechte tafels. Iedeer zijn smaak, maar dat was niet echt ons ding. La Grange is wel héél mooi, zeker als het goei weer is en je kan alles buiten doen. Het hof van Beatrijs in Lier heeft ook een heel mooie grote tuin, en als je er niets mee in zit dat de zaal apart is van traiteur, is De Byckhove in Wijnegem echt prachtig... De zaal is wel niet goedkoop, € 2000 huur. Maar de tuin en de omgeving zijn echt adembenemend, en gemakkelijk te bereiken, dus als het geld niet uitmaakt ... Wij doen ons feest in het Molenhuis in Vremde (www.molenhuis.be )
Groetjes, Kim
www.kimenmaarten.bruiloftsite.nl
|
|
Eva
26-5-2007
|
16-8-2007 14:07:45
Wij hebben ons feest in de Martinushoeve in Zoersel gedaan.. en was zo'n twijfel weer - dat je de dag voordien nog niet wist wat het pzou worden.. wij hebben op het terras (privé voor onze zaal) geapperitiefd en na het eten verder ooknog buiten gezeten, terwijl de kinderen zich konden uitleven in de reuzegrote tuin.
De zalen zijn heel mooi en licht, net als de decoratie en de presentatie van eten en dergelijke.. de mensen heel vriendelijk en de service attent zonder opdringerig te zijn.. Van bij ons niets dan goe over deze zaal :)
(wij hadden een beperkte feest - 20 man- van 's middags - die tot laat 's avonds heeft geduurd)
Groetjes Eva 26-05-2007
|
|
Geertrui
3-5-2008
|
16-8-2007 16:48:26
Hey, Mijn vriend en ik wonen in Mortsel en hebben gekozen voor het hof van aragon in Lier. Zeer mooi en heel professioneel!
|
|
LEEN
6-9-2008
|
17-8-2007 7:10:24
wij gaan trouwen in de jachthoorn in kontich, prachtige zaal en heel mooie grote tuin.
|
|
Kim
6-6-2009
|
30-8-2007 14:36:30
Wij gaan trouwen in 2009. We hebben al wat opzoekwerk gedaan en ik ben compleet verliefd geworden op de Hortensiahoeve in Kapellen. Alles wat je beschrijft is daar aanwezig en nog veel meer. Voor mij de echte droomlocatie. Hier alvast de site : http://www.hortensiahoeve.be/ 1 tip : niet te lang wachten, de datums zijn in de zomer sneller weg dan je zou denken. Alvast proficiat en veel succes.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|