Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking ouders

15-8-2007 21:51:27
Beste bruidjes,

Ik ben op zoek naar een heel origineel kado voor de ouders. Had al gedacht aan een powerpoint presentatie en een tof kado erbij. Op het forum las ik al diverse dingen over glazen, spiegels graveren.
Waar kan je dit laten doen? Regio Eeklo-Gent.

Mieke 31-08-2007

Mieke
31-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 670

Veroniek

Meld misbruik16-8-2007 11:45:11

Hoi Mieke

In Eeklo heb je een doopsuiker winkel die spiegels grafeert, Kiekeboe in de Leopoldlaan. Weet daar wel geen prijzen ofzo van, misschien eens gaan informeren.

Wij hebben aan onze ouders een foto gegeven van onze fotograaf. We hadden op voorhand kaders aan de fotograaf gegeven en na de receptie is zij naar huis gegaan en heeft ze een héél mooie foto uitgeprint (of hoe noem je dat, afgedraaid ofzo) en dit in de kaders gestoken, ingepakt en komen afgeven in de zaal...

Onze ouders waren verrast dat ze al de dag zelf een trouwfoto in kader kregen... Dit hadden ze helemaal niet verwacht en andere mensen in de zaal vonden dit ook echt prachtig. De foto is rondgegaan en iedereen vond het zo mooi!

Veel succes nog!

Groetjes
Veroniek
getrouwd op 20 07 2007

Mieke
31-8-2007
 Meld misbruik16-8-2007 12:02:08

Bedankt Veroniek, ga eens overleggen met fotograaf.

Groeten en proficiat met de trouw!

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik16-8-2007 12:25:03

Wij doen ook zoiets, maar dan een klein boekje, met meerdere foto's erin. De fotograaf heeft mooie leren mapjes hiervoor. Hier zit dan een foto of 10 in. De ouders krijgen die ook op de dag zelf.

Groetjes!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...