TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
17-5-2008
|
16-8-2007 11:34:17
Hey,
Met de adellijke belofte heb ik geen ervaring. In het Berkenhof ben ik al geweest , het eten is er ok (zonder meer, maar dat is persoonlijk natuurlijk!). Je moet je wel goed informeren voor trouwfeesten, want ik weet dat een vriendin daar wou gaan ,maar vermits zij maar met 80 pers waren kon het enkel op een vrijdag, de zaterdag is voor feesten van 100 pers en meer... Wij zullen ons feest geven in Chateau de Namur in Blanden (kort bij leuven, als je van Leuven naar Namen rijdt), het is een restaurant met feestzaal (van elkaar gescheiden, dus moest er volk zitten in het restaurant heb je daar helemaal geen last van). Zij hebben een tuin aan de feestzaal. Het is een iets of wat traditionele en rustiek kader, maar het eten is er voortreffelijk, onthaal en bediening zeer goed (wij kenden het al langer). Verder zijn er naar mijn mening weinig of geen interessante zalen in de regio Leuven.
Veel succes bij de zoektocht!
groetjes,
Ilse 17 mei 2008
|
|
leslie
1-1-2008
|
16-8-2007 15:12:30
hallo,
wij zijn van Leuven, dus hebben we daar ook onze trouwlocatie gezocht en van het berkenhof heb ik niet zo een goede dingen gehoord (eten zou niet super zijn en niet echt warm). Mijn zus was er ook al geweest en ze zei net hetzelfde. Een hele mooie locatie was ook ergens op de leuvensesteenweg, maar ik ben de naam vergeten. het was een hele mooie villa met een mooie tuin en serre voor als het regent. het eten zag er prijs/kwaliteit ook heel goed uit. eris hier op het forum ooit nog eens over gesproken geweest. Jammer genoeg was het voor ons te klein, maar voor 40 man is dat een hele mooie zaal.
groetjes Leslie
|
|
anja
1-9-2007
|
16-8-2007 16:31:03
hallo!
wij geven ons feest in hof te rhode bij diest je hebt daar een grote zaal maar ook een salon voor kleinere groepen, een wintertuin en een hele mooie tuin je moet maar eens kijken op www.hofterhode.be
groetjes,anja
|
|
Liv
15-9-2007
|
16-8-2007 19:45:19
In Holsbeek is ook een mooie zaal: Salons Chartreuse Berkendreef 7
Wij hadden m net aan onze neus zien voorbij gaan, terwijl we eigenlijk een telefonische afspraak gemaakt hadden (en ze dus goed wisten dat we ook een zaal zochten voor 15/09). Maar zag er wel heel mooi uit.
|
|
Ingrid
16-9-2006
|
17-8-2007 11:18:24
de zaal op de Leuvensesteenweg is waarschijnlijk De Venkel, afgaande op de omschrijving. Wij hebben ons feest daar gegeven en het was super. Mooie tuin, heerlijk eten, lekkere wijn... rara gastheer ;-) We hebben heel veel goede commentaar gehad achteraf over het eten.
|
|
Mario
23-8-2008
|
18-8-2007 12:21:18
Hallo,
Ons feest gaat door in "Gasthof Ter Venne" in Langdorp. Dat is natuurlijk wel niet echt tegen Leuven, maar toch ook weer niet zo ver. Zij hebben verschillende zalen, van verschillende grootte. Wij hebben al veel heel goede ervaringen met deze zaal. Ze hebben ook een website: www.tervenne.be
Nog veel organiseer-plezier,
Mario & Monique 23/08/08
|
|
Liesbeth
1-1-2008
|
8-10-2007 22:15:25
Ik weet niet of je al een zaal hebt, maar ga zeker eens kijken naar Salons 't Daelhoff in Wijgmaal!
Heel mooie kleine zalen en nog schappelijk van prijs! Wij hadden er een optie, maar gaan uiteindelijk ergens anders omdat de zaal ons toch te klein leek voor een diner en dansfeest voor 75 mensen...
|
|
Liesbeth
1-1-2008
|
8-10-2007 22:25:44
Dit zijn trouwens de zalen waar we gaan kijken zijn:
Camargue in Bertem Faculty Club in Leuven Chateau de Namur in Blanden Ter Wichmaele in Wijgmaal Salons Chartreuze in Holsbeek (je hebt daar ook nog Lassaut zitten) Salons 't Daelhoff in Wijgmaal Den Ast in Kampenhout (kan je volgens mij ook gezellig zitten met 40 mensen) Kastanjehof in Pellenberg Kesseldal in Kessel-Lo
We hebben getwijfeld tussen de laatste 5, uiteindelijk is het Den Ast geworden.
|
|
Tineke
|
26-11-2007 15:56:19
Dag bruidjes,
Ondanks het feit dat 2 mensen zeiden dat het eten maar zozo is, zijn we voor 99% zeker dat we Berkenhof kiezen. Ik vind het daar zo romantisch, met die vijver en mooie orangerie. We zijn er deze zondag gaan eten en we vonden het eten goed verzorgd en lekker. Niet zoals in resto Boardroom ofzo, als jullie dat kennen, maar als we zelf ons menu kunnne samenstellen wordt het zeker goed. Alleen de wijnen waren maar gewoontjes en het servies en de glazen ook. Hopelijk kunnen we daar iets aan veranderen. Onze optie ligt vast tot deze vrijdag. Dus nog een laatste verzoek voor jullie meningen over Berkenhof... Bedankt!
Groetjes van een twijfelaar ;-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|