Terug naar overzicht
Hey,Mijn moeder heeft veel complimentjes gekregen over haar outfit en zij was die bij cassis gaan kopen. Is een gewone winkel die je in de meeste winkelcentra wel vind. Idem voor mijn zus en haar kleren kwamen van bij L&L ook een gewone winkel. Ze waren allebei feestelijk gekleed maar ze kunnen het nog perfect op andere gelegenheden dragen. Succes met de zoektocht!Groetjes,Angiereeds 33 dagen gehuwd
Hoi,Mijn moeder heeft haar kleedje in de Mexx gekocht en ze kocht een bijpassende voile sjaal in de C&A. Ze zag er prachtig uit en kan dit achteraf nog aandoen.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hoi,Mijn mama heeft een prachtige outfit gevonden in Fashion Point (maasmechelen).succes en groetjes,Antonietta25/08/2007
Hey,Bij Trico Paul in Testelt (http://www.trico.be ) hebben ze héél mooie kledij. Zowel feestelijk als alledaags. Wel iets duurdere merken, maar zeker de moeite waard!Groetjes!Céline
Wij trouwen 22 september en mijn moeder is bij Boetiek Yvonne in Maaseik geslaagd. (op een hoek van de markt)Super behulpzaam! Een echte aanrader!SuccesJudith22/09/2007
Hoi,Ben ik blij, eerste minkel dat ik binnenstapte direct iets gevonden...Dankzij iemand die grag veel winkelt n tip gekregen en ja, dat stond echt mooi. Ben naar vas et viens geweest in Lier. Iets van het merk Stills ofzo gekocht. Is geen suite kledij, zeker niet, maar ook niet super alledaags. Rok met topje en vestje erover. Topje is speciaal zonder grote decolete, of andere gekke dingen, iets dat mooi valt en gemakkelijk zit. misschien wel vrij donkere kleuren, maar ik trouw ook pas eind september. Weet niet welk postuur of stijl jouw moeder heeft, maar misschien helpt dit wel. ik dacht zelf nog dagen te moeten winkelen. Wat een meevaller. Groetjes en nog veel succes met de zoektocht. Els 21-09-2007
Dag Tamara,Wij trouwen binnen 13 dagen en mijn moeder heeft haar kleren sinds eergisteren :). Ze wou ook iets feestelijk dat nog kan afgedragen kan worden. Zij heeft haar kleren bij Closset in Sint-Truiden gevonden. Veel succes!Katleen