Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!

16-8-2007 14:08:40
Hallo iedereen,
ik zit met een probleempje.
Zaterdag trouwen wij en ik begin een serieuze snotvalling te krijgen.
Heb sinds gisteren keelpijn, lopende neus en begin te hoesten.
Ik heb dit jaar nog geen enkele verkoudheid gehad, maar ik weet uit ervaring dat ik binnen enkele dagen mij serieus miserabel kan voelen.
Kennen jullie middeltjes om hiervan af te komeen?
Ik zou binnen twee dagen graag iets aan mijn huwelijk hebben en niet heel de tijd moeten snotteren.

Alvast bedankt!

Groetjes Katrien

Katrien
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 951

jennifer
18-8-2007
 Meld misbruik16-8-2007 14:36:14

hallo ik trouw ook zaterdag en heb hetzelfde aan de hand als jij. tzal wel van de stress zijn zeker?
ben ook nieuwsgierig naar hulpmiddeltjes om het te verhelpen.
groetjes jennfer

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik16-8-2007 14:40:23

Hallo,

Het beste is misschien even bij de apotheek binnen stappen en iets vragen. Als ik begin te snottervallingen ;) dan neem ik asperine Duo 600mg. Is straffer dan een gewone dafalgan of nurofen.
Hopelijk zijn jullie er snel vanaf en veel succes zaterdag
Groetjes
Anne
21.09.07

Kerry

Meld misbruik16-8-2007 14:57:48

Hey,

Bij mij helpt Sinutab meestal wel goed. maar zou idd gewoon effe naar apotheek gaan en iets vragen tegen snotvalling of neusverkoudheid of zo.

groetjes

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik16-8-2007 15:41:52

Hey,

Misschien toch beter langs de dokter gaan? Zij hebben meestal wel middeltjes die vlug helpen ... En dan ben je toch wat zekerder...

Groetjes
Kelly

Céline
10-11-2007
 Meld misbruik16-8-2007 15:52:21

Hey zieke bruidjes,

Als jullie eerder voor natuurlijke middeltjes zijn: verse citroen in schijven snijden, suiker en warm water over gieten. Je kunt dit warm én koud drinken. Als hoestmiddel kan ook het volgende helpen (en is trouwens héél erg lekker): donkerbruine suiker strooien over ajuinschijven en een nachtje laten trekken. Het bruine sap hiervan 3 lepels per dag.

Groetjes,

Grootmoeder ;-)

Céline
10-11-2007
 Meld misbruik16-8-2007 15:52:32

Hey zieke bruidjes,

Als jullie eerder voor natuurlijke middeltjes zijn: verse citroen in schijven snijden, suiker en warm water over gieten. Je kunt dit warm én koud drinken. Als hoestmiddel kan ook het volgende helpen (en is trouwens héél erg lekker): donkerbruine suiker strooien over ajuinschijven en een nachtje laten trekken. Het bruine sap hiervan 3 lepels per dag.

Groetjes,

Grootmoeder ;-)

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik16-8-2007 18:42:54

ik gebruik altijd olbas. is een middeltje op basis van kruiden dat verkrijgbaar is bij de apotheker. voor lopende neus gewoon een paar druppels op een zakdoek en dan er aan snuiven. voor keelpijn 2 druppels op een suikerklontje en dan het klontje in je mond laten smelten. is zelfs goed voor spierpijn-> druppel op de pijnlijke plek en insmeren.

als ik verkouden ben is het altijd dadelijk bronchitis en keelontsteking is dadelijk angina en ben er op 2 dagen vanaf door olbas.

groetjes
heidi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...