Terug naar overzicht
hallo ik trouw ook zaterdag en heb hetzelfde aan de hand als jij. tzal wel van de stress zijn zeker?ben ook nieuwsgierig naar hulpmiddeltjes om het te verhelpen.groetjes jennfer
Hallo,Het beste is misschien even bij de apotheek binnen stappen en iets vragen. Als ik begin te snottervallingen ;) dan neem ik asperine Duo 600mg. Is straffer dan een gewone dafalgan of nurofen. Hopelijk zijn jullie er snel vanaf en veel succes zaterdagGroetjesAnne21.09.07
Hey,Bij mij helpt Sinutab meestal wel goed. maar zou idd gewoon effe naar apotheek gaan en iets vragen tegen snotvalling of neusverkoudheid of zo.groetjes
Hey,Misschien toch beter langs de dokter gaan? Zij hebben meestal wel middeltjes die vlug helpen ... En dan ben je toch wat zekerder...GroetjesKelly
Hey zieke bruidjes,Als jullie eerder voor natuurlijke middeltjes zijn: verse citroen in schijven snijden, suiker en warm water over gieten. Je kunt dit warm én koud drinken. Als hoestmiddel kan ook het volgende helpen (en is trouwens héél erg lekker): donkerbruine suiker strooien over ajuinschijven en een nachtje laten trekken. Het bruine sap hiervan 3 lepels per dag. Groetjes,Grootmoeder ;-)
ik gebruik altijd olbas. is een middeltje op basis van kruiden dat verkrijgbaar is bij de apotheker. voor lopende neus gewoon een paar druppels op een zakdoek en dan er aan snuiven. voor keelpijn 2 druppels op een suikerklontje en dan het klontje in je mond laten smelten. is zelfs goed voor spierpijn-> druppel op de pijnlijke plek en insmeren.als ik verkouden ben is het altijd dadelijk bronchitis en keelontsteking is dadelijk angina en ben er op 2 dagen vanaf door olbas.groetjesheidi