Terug naar overzicht
mijn zus had ook grote maten. Zij heeft haar jurk gevonden bij bruidskledij steven in Torhout. Maar als je naar de bruidswinkels gaat dan kunnen zij normaal ook kijken wat binnen je mogelijkheden past. De meeste dingen kunnen op grote maten ook gemaakt worden. veel succes
Hey Isabelle,ik heb een vriendin met een groter maatje die vorig jaar getrouwd is. Zij had haar overigens prachtige jurk gekocht bij Mia Monta te Zottegem.Veel succes met de zoektocht!Anouk
Hallo,Bij clair de femmes hebben ze ook grote maten, ttz, ze maken je kleed op maat, wat mijn geval dus ook is, heb een 44 ipv 38 ;)Ze hebben echt ruime keuze en heel vriendelijk. Je kan altijd eens een kijkje nemen op hun website, de ganse collectie staat erop en wat niet echt veel voorkomt, de prijzen staan er eveneens bij. Groetjes en succes in je zoektochtAnne21.09.07
HalloIk zou eens gaan kijken in de gewone winkels. Ik heb ook geen maatje 36 en toch was het passen en kiezen van een trouwjurk in een "gewone" bruidswinkel heel makkelijk. De meeste pasjurken zijn dan wel niet in je maat, maar in sommige winkels hebben ze tussenstukjes om in te ritsen, zodat je het kleed toch dicht krijgt en toch een goed beeld hebt.Ik was na het passen echt overtuigd : je moet echt niet superslank zijn om een mooie bruid te zijn, voor elk figuur is er wel een geschikte jurk!Veel plezier met het zoeken naar je jurk!
hallo,Ik heb ook een grote maat en heb mijn jurk gekocht bij het gouden hart in utrecht. Ze maken daar alles op maat en hebben ook een speciale lijn met grote maten. En dat allemaal voor een vaste prijs van € 499,00 per jurk. Ik was enorm tevreden. Maar het is helaas niet echt in de buurt van Belgie.Succes met zoeken. Liefs chantal