TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Petra
29-9-2007
|
16-8-2007 15:18:08
Hey Elke,
Wij trouwen in september en heb dit vbericht vorige week er ook eens op geplaatst :-) Ik zou idd nog moeten naar de zonnebank gaan want er staan echt wel enkele bandjes in. hoeveel x is aangeraden indien je nog nooit geweest bent?
Groetjes Petra 29/09/07 www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
|
|
Elke
13-10-2007
|
16-8-2007 15:22:31
Hey Petra,
ik had gehoopt dat jij dat ondertussen al zou weten ... Toeme ;-) Het is maar te hopen dat één van de andere bruidjes wel al begonnen is met de zonnebank-kuur.
groetjes, Elke 13/10/07
|
|
Caroline
15-9-2007
|
16-8-2007 15:37:36
Hoi, Ik ben zaterdag voor het eerst naar de zonnebank geweest: volgens haar zou het wel moeten vervagen of weggaan maar ik zou toch een 2-tal keer per week moeten gaan... Nadeel is dat ze me er veel te lang onder gelaten heeft waardoor mijn buik, bikinilijn en bovenbenen knalrood waren... dus mijn goesting om terug te gaan, is niet zo groot...
|
|
Annelies
6-9-2008
|
16-8-2007 15:41:24
Hoi bruidjes, Ik ga regelmatig naar de zonnebank en heb dit probleem er al uitvoerig besproken. Helaas gaan die bandjes niet echt weg, ook niet na een aantal sterke beurten. Ze minderen wel, maar blijven nog steeds een beetje te zien. Als ik jullie goeie raad mag geven; ga zo snel mogelijk en zo veel mogelijk onder de zonnebank, zo kan je al veel retoucheren! Veel succes ermee! Groetjes, Annelies 06/09/2008
|
|
Katrien
8-9-2008
|
16-8-2007 16:11:59
Hier een septemberbruidje met een kleurveschil (niet echt bandjes, maar wel een kleurscheiding die niet helemaal juist zit ;-)
Ik was tot 2 weken geleden nog nooit naar de zonnebank geweest, maar op aanraden van een aantal personen toch maar een poging ondernomen. Aangezien ik een huid heb die gemakkelijk verbrand, ben ik de eerste 2 keren slechts 7 minuten geweest en met de klep slechts 2/3 gesloten (er stond een grote rol papier tussen). Dit was op aanraden van de zonneconsulente en ik ben écht blij dat ik dat gedaan heb! Mijn billen zijn toch nog verbrand en zijn bezig met afvellen (geloof me, 't is pijnlijk en geen zicht ;-) Vorige keer (3e keer) ben ik 9 minuten geweest en met de klep volledig gesloten (én boxershort aan). Nu zie ik wel dat het verschil begint te vervagen (ook aan mijn pols, waar ik steeds een armbandje draag). Vanavond ga ik voor de 4de keer. Als blijkt dat het verschil toch nog zichtbaar is, ga ik een 5de keer. In de week voor de trouw, ga ik dan nog een laatste keer.
Ben niet echt een zonnebank-liefhebber, maar ben toch content dat ik dit nu doe. Probeer wel ergens te gaan waar ze je goede raad kunnen geven! Zeker als je nog nooit geweest bent.
Veel succes alleszins!
|
|
vanessa
21-9-2007
|
16-8-2007 16:15:11
hoi, ik trouw op 21september en ik had ook bandjes staan,ik ga nu om de 2dagen onder de turbo-zonnebank en nu zijn ze bijna weg,ik ga er wel telkens tussen de 8 en 12 minuten onder,het is wel efkes op tanden bijten maar het lukt wel groetjes vanessa 21.09.2007
|
|
angelique
25-8-2007
|
16-8-2007 19:13:46
Hey,
ik sluit me aan bij Annelies. het verschil wordt minder naarmate je vaker onder de zonnebank gaat, maar helemaal weg is mij ook niet gelukt. Ik had de bandjes van vorige zomer nog staan en ben al meer dan 10x onder de zonnebank geweest. Wil jullie niet ontmoedigen maar begin er tijdig en verantwoord mee. Als je verbrand bent moet je echt een aantal dagen wachten. je huid heb je na de bruiloft ook nog nodig!!
|
|
Ellen
21-6-2008
|
17-8-2007 8:28:56
Voor diegenen die nog niet onder de zonnebank geweest zijn of snel verbranden (zoals ikzelf) zou ik ook de tip willen meegeven om je zeker niet te overtuigen om onmiddellijk te lang onder de zonnebank te gaan (zeker niet als je een turbo neemt. Hou het bij een maximum van 10 minuten de eerste keer en kijk wat dat geeft, want als je verbrand bent moet je echt wel wachten tot al het rood weg is voor je terug gaat!!
Ellen 21/06/08
|
|
Elke
13-10-2007
|
17-8-2007 9:44:40
Hey mede-zonnebank-leken,
Ik heb het me gisteren geriskeerd en ben voor 8 min onder een gewone zonnebank gegaan (dat is wat ze voor mijn lichte huid aangeraden hadden). Ik zie niet rood (volgens mij ben ik gewoon niet eens gekleurd), dus dat is toch al goed. Volgende keer (twee à drie dagen tussen laten) 12 min zei de mevrouw. Dat lijkt me wel veel, we zullen wel zien hé. Ik heb nog wat tijd ...
groetjes, Elke
|
|
Ingrid
16-9-2006
|
17-8-2007 11:15:19
raar dat ze in de winkel hierover geen advies gegeven hebben wanneer jullie je kleed kozen. Ik had een halterkleed en de verkoopster heeft me onmiddellijk gewaarschuwd om erop te letten welke kleding droeg wanneer ik op vakantie ging of lang in de zon liep... Succes met het zonnebanken, maar overdrijf toch maar niet - als het niet echt opvalt gaat er helemaal niemand op letten hoor ;-)
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|