Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bbq - hoe op menu's zetten

16-8-2007 17:27:23
Hoi medebruidjes, wij hebben gekozen om een barbecue te doen voorafgegaan door een voorgerecht en sorbet. Nadien huwelijkstaart en dessertenbuffet. We zitten een beetje in de knoei van hoe we de bbq op onze menu's moeten omschrijven. Iemand een leuk idee of simpel weg bbq zetten of alles uitschrijven van wat er op de bbq gegeveven zal worden? Graag jullie hulp. Alvast bedankt. Groetjes

Katleen
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 870

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik16-8-2007 17:39:13

Hoi,
Ik zou gewoon bbq zetten als onderdeel van de menu (zonder alles uit te schrijven), eventueel kan je er nog bij zetten: uitgebreide bbq of luxueuze bbq...
Groetjes
Caroline

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik16-8-2007 22:10:37

ik zou ook geen opsomming maken, zal waarschijnlijk toch een soort buffet zijn. wij hebben ook bbq gedaan en hadden geen menu's gemaakt. mocht ik er maken zou ik iets in de aard van feestelijke bbq er op zetten denk ik

sas

vanessa
1-9-2007
 Meld misbruik17-8-2007 6:49:06

Hoi,

wij trouwen op 1 september en hebben ook gekozen voor een bbq. Ik heb één groot menu gemaakt en ben op zoek gegaan naar een leuke omschrijving van alles.
Sprankels vol liefde
Geroosterd lekkers
Hemels zoet met kopje arabica
Eindeloze bron van plezier

Veel succes ermee!

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik17-8-2007 9:17:20

Hoi,

ik vind het anders wel leuk als alles uitgeschreven is, dan kan je op voorhand al een beetje kiezen. Misschien kan je enkel de vlees/vis-soorten vermelden, dan is je lijstje wat korter.

Groetjes!

K
25-8-2007
 Meld misbruik17-8-2007 14:14:12

Op ons menukaartje hebben we Barbecue staan en daaronder in een kleiner lettertype een opsomming van de soorten vlees en dat er een groentenbuffer is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...