Terug naar overzicht
Hoi,Ik zou gewoon bbq zetten als onderdeel van de menu (zonder alles uit te schrijven), eventueel kan je er nog bij zetten: uitgebreide bbq of luxueuze bbq...GroetjesCaroline
ik zou ook geen opsomming maken, zal waarschijnlijk toch een soort buffet zijn. wij hebben ook bbq gedaan en hadden geen menu's gemaakt. mocht ik er maken zou ik iets in de aard van feestelijke bbq er op zetten denk iksas
Hoi,wij trouwen op 1 september en hebben ook gekozen voor een bbq. Ik heb één groot menu gemaakt en ben op zoek gegaan naar een leuke omschrijving van alles. Sprankels vol liefdeGeroosterd lekkersHemels zoet met kopje arabicaEindeloze bron van plezierVeel succes ermee!
Hoi,ik vind het anders wel leuk als alles uitgeschreven is, dan kan je op voorhand al een beetje kiezen. Misschien kan je enkel de vlees/vis-soorten vermelden, dan is je lijstje wat korter.Groetjes!
Op ons menukaartje hebben we Barbecue staan en daaronder in een kleiner lettertype een opsomming van de soorten vlees en dat er een groentenbuffer is.