Terug naar overzicht
Hey Angelique,Wij trouwen ook zaterdag 25.08.07.Jaja, t komt allemaal korterbij he?! Raar vind ik dat na zo'n lange voorbereidingstijd...Duimen maar voor droog weer...groetjes,Veerlehttp://dedolfijntjes.bruilofstite.nl
Hoi!Wij trouwen vrijdag 24 aug.Vandaag nog precies 1 weekje.Het komt allemaal dichtbij en de kriebeltjes zitten er al hoor! Gelukkig is alles al in orde en kunnen we een weekje relaxen voor de grote dag. Vandaag mijn kleed ophalen en dan hebben we alles in huis voor een super feest!Geniet van je prachtige dag!Groetjes Lore
Ook wij trouwen op 25/08/07 - maandag mag ik om mijn trouwjurk gaan, de ringen hebben we al in huis, alles lijkt in orde op 1 belangrijk detail na (nl het bandje dat komt optreden), maar dat zal ook wel in orde komen en anders lossen we dat wel op :-)Veel succes allemaal!groetjes, Kathleen
Hoi,Wij trouwen ook op 25/08/2007. ik vind het superspannend :-) ! Mag morgen mijn kleed gaan halen, maandag de misboekjes en de laatste regelingen met de fotograaf en dan... ontspannen (hoop ik!) :-)groetjes en geniet ervan!Antonietta 25/08/2007ps. tot hiertoe is droog weer voorpeld (houden zo!!)
Hallo!Wij trouwen ook op 25/8. Voor mij begint het vanaf nu 'echt' te korten, vandaag mijn laatste werkdag gehad!! Dus kunnen we volgende week op ons gemak nog alle details regelen. Mijn kleed heb ik woensdag voor de laatste maal gepast en meegenomen! ben supercontent! Vanaf nu begint het echt te kriebelen hé,groetjes en veel succes nog met de voorbereidingen!Aurélie
Hey mede-bruidjes,Leuk dat jullie reageerde, ik wens jullie nog een fijne week toe. En dan gaan we zaterdag allemaal genieten van onze dag.Groetjes,Angelique