Terug naar overzicht
Hey,je kunt eventueel je wc-deur neerzetten, zodat de gasten hier iets op kunnen schrijven. Heb je altijd iets te lezen als je op wc zit.Je hebt ook speciale spiegels waar je de gasten op kunt laten schrijven. Je kunt het eens intikken in google en je vindt er vast nog meer.Succes ermee!
Wij hadden als idee het principe van de vriendenboekjes van vroeger... je kan zelf allerlei vragen bedenken zoals: wie van het koppel ken je het beste? Van waar? De mooiste herinnering? Ik wens hen toe...Uiteindelijk gaan we dit toch niet doen omdat veel mensen toch een kaartje geven en daar al hun wensen opschrijven en dan is het naar mijn mening alleen maar meer van hetzelfde...GroetjesCaroline
heywij hebben wel een soort vriendenboek gemaakt en de meeste hebben er toch leuke dingen in geschreven hoor.we hebben er ook een 'prijsvraag' aan verbonden nl wanneer er gezinsuitbreiding komt... is wel leuk om achteraf te lezen maar ik denk dat je ook een beetje moet zien naar je gasten...sas
Hoi,wij hebben een praatpaal ingehuurd als vervanging van het gastenboek, eigelijk een camera met allerlei vragen eronder en dan moeten de mensen er op antwoorden.Meer informatie kan je vinden op www.depraatpaal.be .Het lijkt mij wel leuk om dat achteraf nog eens te zien.groetjesStephanie
Hoi hoiVrienden van ons hadden een soort 'wereldbol' (beschilderd in bruintinten) waarop iedereen iets schreef. Daarna stond die bij hun thuis op een houder in de living.Misschien eens zoeken op i-net?GroetjesTine
ik heb vrienden die een boopje hadden en kaartjes iedereen schreef iets op een kaartje en hong het in de boom. wij gaan een grote spiegel zetten waar iedereen iets kan opschrijven. daarna ophangen in onse slaapkamer.