Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel idee ipv gastenboek

16-8-2007 21:37:13
Hallo bruidjes,

Wij zijn op zoek naar iets origineels in plaats van een gastenboek. Wat ik zelf ooit gezien heb en heel origineel vond, is een kader met daarin een stuk papier waar gasten iets op konden schrijven, later werd in het midden de trouwfoto van het koppel geplaatst.
Was heel mooi en origineel maar willen niet hetzelfde nemen...
Kunnen jullie ons hierbij helpen?

Groetjes en veel voorbereidingsplezier.
Esther

Esther
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1032

angelique
25-8-2007
 Meld misbruik16-8-2007 21:45:15

Hey,

je kunt eventueel je wc-deur neerzetten, zodat de gasten hier iets op kunnen schrijven. Heb je altijd iets te lezen als je op wc zit.

Je hebt ook speciale spiegels waar je de gasten op kunt laten schrijven. Je kunt het eens intikken in google en je vindt er vast nog meer.

Succes ermee!

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik16-8-2007 21:51:50

Wij hadden als idee het principe van de vriendenboekjes van vroeger... je kan zelf allerlei vragen bedenken zoals: wie van het koppel ken je het beste? Van waar? De mooiste herinnering? Ik wens hen toe...
Uiteindelijk gaan we dit toch niet doen omdat veel mensen toch een kaartje geven en daar al hun wensen opschrijven en dan is het naar mijn mening alleen maar meer van hetzelfde...
Groetjes
Caroline

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik16-8-2007 22:08:13

hey

wij hebben wel een soort vriendenboek gemaakt en de meeste hebben er toch leuke dingen in geschreven hoor.
we hebben er ook een 'prijsvraag' aan verbonden nl wanneer er gezinsuitbreiding komt... is wel leuk om achteraf te lezen maar ik denk dat je ook een beetje moet zien naar je gasten...

sas

Stephanie
12-4-2008
 Meld misbruik17-8-2007 8:37:16

Hoi,

wij hebben een praatpaal ingehuurd als vervanging van het gastenboek, eigelijk een camera met allerlei vragen eronder en dan moeten de mensen er op antwoorden.
Meer informatie kan je vinden op www.depraatpaal.be .
Het lijkt mij wel leuk om dat achteraf nog eens te zien.

groetjes

Stephanie

Tine
1-1-2017
 Meld misbruik19-8-2007 15:14:47

Hoi hoi
Vrienden van ons hadden een soort 'wereldbol' (beschilderd in bruintinten) waarop iedereen iets schreef. Daarna stond die bij hun thuis op een houder in de living.
Misschien eens zoeken op i-net?
Groetjes
Tine

Sophie
19-7-2008
 Meld misbruik1-12-2007 22:01:02

ik heb vrienden die een boopje hadden en kaartjes iedereen schreef iets op een kaartje en hong het in de boom. wij gaan een grote spiegel zetten waar iedereen iets kan opschrijven. daarna ophangen in onse slaapkamer.

Sophie
19-7-2008
 Meld misbruik1-12-2007 22:01:10

ik heb vrienden die een boopje hadden en kaartjes iedereen schreef iets op een kaartje en hong het in de boom. wij gaan een grote spiegel zetten waar iedereen iets kan opschrijven. daarna ophangen in onse slaapkamer.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...