Terug naar overzicht
van harte proficiat!en probeer er zoveel mogelijk van te genieten want die dag is zo snel voorbij...X
Hoi,Voor ons is het morgen ook zover!!!Ook wij hopen natuurlijk dat het niet gaat regenen...duimen maar!!!Geniet er vandaag ook al maar van!!!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Dag 18/08-bruidjes,het ziet er naar uit dat we het droog gaan houden morgen, wat kwestie van weer toch wel het allerbelangrijkste is hè.Gisteren net als Karen voor de laatste keer mijn kleedje gepast en het zat nog perfect! Ik blijf supertevreden van mijn keuze en mijn mama was ontroerd daar in de winkel.Straks nog even naar de kerk en de zaal om te checken of alles in orde is en dan de uren aftellen ... De zenuwen vallen gelukkig nog steeds héél goed mee.Aan alle trouwers morgen: geniet met volle teugen van jullie dag!Liefs,Veerle18/08/07veerleennico.bruiloftsite.nl
Hallo bruidjes van morgen,het komt echt wel dichtbij nu hé. Ik kijk er echt naar uit, zeker nu het morgen droog blijft. Heb wel een stomme valling, maar voel me al veel beter dan gisteren. Morgen zal het hopelijk nog beter gaan en kan ik er met volle teugen van genieten. Tot nu toe heb ik weinig zenuwen, maar dat zal waarschijnlijk snel veranderen. Ik wens jullie morgen allemaal een prachtige dag toe!Groetjes Katrien18/08
Hallo 18-08 bruidjes,ik wens jullie allemaal een superdag toe. Wij hebben zoveel mooie herinneringen aan onze dag vorige week. Wij zijn nu in Brazilie en genieten van onze huwelijksreis. Wij hebben het gevoel dat ons huwelijk toch een andere band schept. Geniet van elke seconde want het is echt een superdag. Morgen zijn wij al een week getrouwd.Ik zal aan jullie denken. Veel succes en proficiat.Groetjes,Isabel110807
Hallo Karen,vanaf nu ben je dus getrouwd en wilde ik je even feliciteren met je huwelijk. Geniet van deze dag.Veel geluk samen voor de toekomst.Groetjes,Angelique25/08/2007