Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 1 dag!!

17-8-2007 8:17:43
Hello bruidjes,
Nog 1 dag te gaan en het is zo ver!
De zenuwen vallen nog goed mee, maar ik denk dat die deze namiddag wel zullen komen.We trouwen vandaag al voor de wet, dus dan begint alles zo wat te rollen,é!
Ik heb al heel opgelucht dat het niet gaat regenen en dat mijn kleedje gisteren nog een paar cm mocht ingelegd worden! Mijn schrik dat ik er niet meer zou ingeraakt zijn, was dus totaal ongegrond.
Ik wens aan alle bruidjes van 18/08 een supermooie dag, geniet er allemaal van, ik ga dit ook zoveel mogelijk proberen doen.

Dikke kussen,
en tot volgende week met het verslagje

Karen 18/08/07

Karen
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 680

Sylvia
10-9-2011
 Meld misbruik17-8-2007 8:39:01

van harte proficiat!
en probeer er zoveel mogelijk van te genieten want die dag is zo snel voorbij...
X

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik17-8-2007 9:03:40

Hoi,

Voor ons is het morgen ook zover!!!
Ook wij hopen natuurlijk dat het niet gaat regenen...duimen maar!!!
Geniet er vandaag ook al maar van!!!

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Veerle
18-8-2007
 Meld misbruik17-8-2007 9:59:12

Dag 18/08-bruidjes,

het ziet er naar uit dat we het droog gaan houden morgen, wat kwestie van weer toch wel het allerbelangrijkste is hè.

Gisteren net als Karen voor de laatste keer mijn kleedje gepast en het zat nog perfect! Ik blijf supertevreden van mijn keuze en mijn mama was ontroerd daar in de winkel.

Straks nog even naar de kerk en de zaal om te checken of alles in orde is en dan de uren aftellen ... De zenuwen vallen gelukkig nog steeds héél goed mee.

Aan alle trouwers morgen: geniet met volle teugen van jullie dag!

Liefs,
Veerle
18/08/07
veerleennico.bruiloftsite.nl

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik17-8-2007 10:34:50

Hallo bruidjes van morgen,

het komt echt wel dichtbij nu hé. Ik kijk er echt naar uit, zeker nu het morgen droog blijft. Heb wel een stomme valling, maar voel me al veel beter dan gisteren. Morgen zal het hopelijk nog beter gaan en kan ik er met volle teugen van genieten. Tot nu toe heb ik weinig zenuwen, maar dat zal waarschijnlijk snel veranderen. Ik wens jullie morgen allemaal een prachtige dag toe!

Groetjes Katrien
18/08

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik17-8-2007 16:30:59

Hallo 18-08 bruidjes,

ik wens jullie allemaal een superdag toe. Wij hebben zoveel mooie herinneringen aan onze dag vorige week. Wij zijn nu in Brazilie en genieten van onze huwelijksreis. Wij hebben het gevoel dat ons huwelijk toch een andere band schept. Geniet van elke seconde want het is echt een superdag. Morgen zijn wij al een week getrouwd.Ik zal aan jullie denken. Veel succes en proficiat.

Groetjes,
Isabel
110807

angelique
25-8-2007
 Meld misbruik18-8-2007 12:08:48

Hallo Karen,

vanaf nu ben je dus getrouwd en wilde ik je even feliciteren met je huwelijk. Geniet van deze dag.
Veel geluk samen voor de toekomst.

Groetjes,
Angelique
25/08/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...