Terug naar overzicht
in actie schieten voor een 'kadootje' ;-)je huwelijksreis over doen of samen een weekendje op reis gaan of zo. mmm, ben precies niet echt origineel vandaag.Elke
Doe je huwelijksfeest nog eens over (maar dan wel in beperktere kring :-)wij hebben ooit met een ganse bende eens een restaurant afgehuurd.ieder betaalde gewoon zijn eigen eten en drank.En na het eten was er een goede dj en hebben we gedanst tot in de vroege uurtjesVraag die dan om jullie openingsdans te spelen.Op die manier doen jullie huwelijksfeest nog eens dunnetjes over
of doe samen eens een ballonvlucht...is ook leuk om eens te doen.of als jullie advontuurlijk aangelegd zijn... een duosprong
Ik denk dat ik op mijn eerste huwelijksdagverjaardag lekker zou gaan eten in de zaal waar we ons trouwfeest hebben gevierd. Ook bewaren wij een stuk van de bruidstaart voor die dag. Verder zou ik het eigenlijk ook niet weten. Een fijne dag!!Groetjes Selma
Hey,Het is wel een sauna maar niet te vergelijken met andere sauna's, nl. Lakonia in Berchem (hebben ook een website). Een echte aanrader.Mijn man heeft me daar ten huwelijk gevraagd en dus gaan we daar elk jaar onze huwelijksverjaardag vieren (ook al is het niet bij de deur).Misschien naar de plek gaan waar hij u ten huwelijk gevraagd heeft of inderdaad gaan eten in de zaal indien mogelijk. Goede tip trouwens die hier aangehaald werd!!!Een citytrip lijkt me ook wel tof.Verder heb ik momenteel ook niet veel inspiratie.Oei, dat belooft als ge na een jaar nog komt kijken. Ik kan het nu ook nog echt niet laten.Ik dacht dat het na de trouw zou beteren. Niet dus. Hopelijk raak ik toch ooit van die forumverslaving af. Groetjes, Sissi(84 dagen getrouwd)
Dag Lieve,Huur een jachtboot!!!! Super romantisch en zeker origineel. Misschien eerst een toeristilleke nemen indien je een gevoelig maagske hebt.... ;-) Maar normaal gezien heb je daar niet veel last van op onze Belgische kanalen.Julie 26juli 2008