Terug naar overzicht
goh er zijn er heel wat hoor! De grote stove in zuienkerke, denotter in zedelgem, kasteel tgravenhof torhout, oud st jan kun je ook afhuren,... wat googelen en je vindt er heel wat! succes! wanneer is de datum?
Wij zijn al eens een kijkje gaan nemen naar de Grote Stove in Zuienkerke, de Kleine Rietgans in Damme, Huyze De Baere in Maldegem, 't Boldershof in Oostkamp, Salons Denotter in Zedelgem en Kasteel van Moerkerke, maar zitten nu te twijfelen wat we het beste zouden nemen.Hebben nog geen ervaringen met deze locaties en weten ook niet waar we ons feest het best zouden geven.Iemand een ervaring met één van deze zalen aub?
Hallo,Ik ben al twee keer naar een trouw in Denotter geweest... wat de receptie betreft, ik vind dat niet iedereen even goed bediend wordt met hapjes (hangt er beetje vanaf waar je staat)... maar het is er wel heel lekker.Het avondfeest was dik in orde: goeie bediening voor zover ik mij herinner en lekker eten... een mooie zaal ook.Ik ben twee weken geleden ook naar een trowu in 't Gravenhof in Torhout geweest en die hebben echt een supertoffe tuin. Het eten zelf was meer dan voldoende, maar niet zo fijn...Veel succes met de zoektocht en veel plezier met de voorbereidingen (want het is echt wel heel tof)GroetjesCaroline15/09/07
Dag Sylvieik ben vorig jaar naar een trouw geweest in het kasteel van Moerkerke. Het was echt heel goed. Op de receptie fijne hapjes en tijdens het avondfeest meer dan genoeg te eten. Iedereen wordt er even goed bediend. Ook de sfeer was goed en de locatie natuurlijk mooi.Veel succes met je zoektocht!!Ilse08/08/2008
ik denk dat de Zandberghoeve in oedelem ook een unieke locatie is. Wij geven daar op 5 oktober ons trouwfeest en zijn zeer tevreden over de prachtige grote tuin met grote vijver. Het eten is er heel lekker en je krijgt meeeer dan genoeg... en qua prijs is er niemand die beter doet. Wij zijn er al gewoon gaan eten ook en blijven erbij dat de Zandberghoeve een ideale locatie is
Hoi,Wij hebben al heel wat trouwfeesten gehad in het Boldershof in Oostkamp en het is al altijd heel erg goed geweest. We hebben nog nooit kunnen klagen. Mooie locatie, goede bediening, vriendelijk,... Naast trouwfeesten hebben we daar ook al heel wat communie feesten gehad en geboorte feesten (altijd tot in de puntjes in orde) Wij trouwen volgend jaar in juli en wij hebben gekozen voor het Boldershof.Zandberghoeve in Oedelem is ook zeer goed. Dit was onze tweede voorkeurveel succesgroetjes Gwenny