Nu Online
Momenteel zijn er 727 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rembo styling en linea raffaelli

17-8-2007 16:54:12
Hallo bruidjes.
Wij gaan volgend jaar in september trouwen maar ben natuurlijk al volop naar de trouwjurken aan het kijken.
Ik ben helemaal zot van rembo styling en nog meer van Linea raffaelli.
weet iemand de prijsklasse van deze jurken.
En welke winkel kan ik hiervoor het best gaan kijken liefst ergens in de buurt van Mol of Hasselt.
bedankt

Kim
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 594

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik17-8-2007 17:30:23

op mijn zoektocht ben ik een kleed van rembo tegengekomen. heel schoon maar heel duur voor wat het maar is.
dan bedoel ik: een klassiek wit kleedje met wat swarovski parels (die dan nog heel los zitten) kost rap al 1500 euro...
mijn kleed is van Agnes Bridal (heel onbekend in belgie), het is een uniek stuk en kost toch 500 euro minder. rembo is mooi maar ik denk kwaliteitsgezien niet zo goed.

van linea ken ik iemand da haar kleed voor 1200 heeft gekocht... valt wel mee denk ik.

groetjes
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl/index.php

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik17-8-2007 19:25:06

Hey,

Ik heb mijn kleren van Linea in Hasselt gekocht. Heb voor de rok en top ongeveer 1100 euro betaalt. Was heel simpel maar toch mooi.

Groetjes

lien
16-2-2008
 Meld misbruik17-8-2007 20:41:24

Ik ga maandag passen/kiezen bij Linea Raffaelli... Ze hebben me op voorhand medegedeeld dat alle creaties tussen de 1000 en 1500 euro liggen. Mijns inziens valt dat goed mee.
Ik ga zelf naar Brugge(Conceptstore) omdat ze daar alle jurken en kleuren hebben... Ik dacht dat je dat elders in België ook had maar ik zou niet weten waar...
Succes ermee!
Lien x
16.02.2008

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik17-8-2007 23:20:39

Hoi kim,

Ik vind linea ook heel mooi. Rembo styling weet ik eigenlijk niet. Sommige wel, andere dan weer niet. ik mag voor de eerste keer gaan passen op 6 oktober bij cermo in turnhout. Blijkbaar hebben ze daar de ganse collectie van linea en Rembo. Bij linx in hasselt hebben ze ook beide collecties gans. Maar heb van een goede vriendig vernomen dat ze daar niet meer vriendelijk zijn zodra je je jurk betaald hebt. Groetjes

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik18-8-2007 10:11:40

Hey
Mijn Linea kleedje met sjaal bij kost 1400 euro. Succes met de planning
Sophie
18.04.2008

Katleen
31-8-2007
 Meld misbruik18-8-2007 12:41:22

Hallo,

Ik trouw binnen twee weken en mijn kleed is van Linea Raffaeli. Ik ben eerst bij Linx geweest in Hasselt. En daar zijn ze echt onvriendelijk. Ik heb mijn kleed bij Linx in Leuven besteld. Echt een aanrader! Heel vriendelijke verkoopster die echt samen met jou zoeken naar het model dat bij jou past.

Groetjes,

Katleen

Jannike
8-9-2007
 Meld misbruik18-8-2007 14:00:28

hallo

ik heb een kleedje gekocht bij Pierre yves in Aalst.het is een rembo styling (honey), het kleedje kost 1500€ met retouches bij, ik ben heel contect over de winkel. en over het kleed.
nog veel succes

sofie
17-11-2007
 Meld misbruik18-8-2007 14:07:25

hallo,
ik heb ook een kleed gekocht van linea .. ongeveer tussen de 1000 en 1300 euro afhankelijk van welk kleed en retouches.
ik heb mijn kleed gekocht bij couture paule in bree.. ze hebben daar ook rembo.. ik heb die ook gepast maar persoonlijk vond ik ze niet zo mooi als ik het aan had maar dat is persoonlijk natuurlijk.
erg vriendelijk personeel en nemen echt de tijd voor u .. enige nadeel maar als je het weet geen probleem. helft cash betalen geen banccontact in de winkel wel ertegenover mister cash.. alss dat niet gaat mag je het wel binnen de week overschrijven op hun rekening. dus eigenlijk geen problemen.

groetjes sofie.. ik trouw op 17/11/2007.
ben van bilzen .. ben ook geweest bij linx maar erg onvriendelijk en erg druk .. ze hadden geen tijd terwijl ik wel een afspraak had.

Tamara

Meld misbruik18-8-2007 14:36:30

Hoi Sofie
Ik ben ook van Bilzen (Schoonbeek)! Kga binnenkort ook eens bellen voor een afspraak bij Couture Paule. Hoe lang op voorhand heb jij dat moeten doen?
Ben je ook nog in andere winkels geweest? Ik gisteren bij Primo Piano in Genk. Is heel goed meegevallen. Heel mooi kleedje gezien maar kga toch verder kijken want na 1 winkel kan je niet beslissen vind ik.

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik19-8-2007 9:54:42

Hellokes

Mijn kleedje is ook een linea en de kostprijs was " samen met de stola 1903euro " is wel afhankelijk van de stof hoor . Heb gehoord van de bruidswinkel dat de meeste kleedjes van linea voor de nieuwe collectie in die speciale stof gaan zien , dus reken toch op een iets hoger bedrag zal nu ongeveer tussen de 1300euro en 1800euro liggen .

groetjes Kelly
29/09/2007

Katrien
15-12-2007
 Meld misbruik19-8-2007 14:45:08

Helabatjes,

Ik ben gisteren gaan kijken voor een trouwkleedje! Vond op foto de kleedjes van Rembo heel mooi en was daarvoor gaan kijken bij Anuna in Hasselt! Maar toen ik ze geprobeerd had was er maar eigenlijk 1 kleedje meer wat mij beviel! Model flair en kostte net geen 1000 euro!

Dan zijn we daarna bij Linx in Hasselt gaan kijken, waar ik een supervriendelijke verkoopster had! Ze is 2,5u met mij bezig geweest en ze kleden je daar helemaal aan als je wilt, ondergoed, schoenen enz...

Ik heb gekozen voor een rok en top van Rembo styling en bijpassende schoenen (wist anders niet waar ik dat moest gaan zoeken in buurt van Hasselt) en heb ondergoed er bijgenomen omdat het bustierke is en zij de juiste strapless bh hadden! In totaal was het juist geen 1400 euro, dat vond ik dus nog heel goed meevallen!

Grtz

Kim
26-7-2008
 Meld misbruik20-8-2007 11:16:44

Alvast bedankt voor de reacties.
Ik ga woensdag eens kijken bij Linx.
Ben eens benieuwd
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info