Terug naar overzicht
ja ze is redelijk van prijs voor mijn kleed had ze prijs gemaakt van rons 900 euro. haar adres beukenstraat 10 8560 wevelgem 056/42.60.21www.fabienne-esprit.be met vriedelijke groeten en veel succes lotje 14.12.07
Dag Els,Ik ben gisteren getrouwd en mijn mama had haar kledij laten maken bij Fabienne Esprit. Wij zijn echt heel tevreden over haar! Het kleed is prachtig geworden, precies zoals mijn mama wilde, en ook haar stola voor erbij was werkelijk heel mooi. Ze heeft er veel complimentjes over gekregen.Ook de samenwerking is bijzonder vlot verlopen. Geen moeite is haar teveel, ze is heel erg bereid om vanalles uit te proberen, ook al levert haar dat extra werk op (zonder extra meerprijs), ...Hoe ze is voor bruidskledij, weet ik echter niet. Maar je kan altijd eens vrijblijvend informeren om te zien of het klikt.Veel succes nog!Maaike
Hoi, Wij trouwen op 20-08-2010 en ik laat mijn trouwkleed maken door Fabienne Esprit. Nu vrijdag mag ik weer om te gaan passen. Wat de prijs betreft valt dat zeker mee. Ik betaal 700euro zonder de stof die moet je apart betalen maar Fabienne gaat dan met je mee en dat valt allemaal nog mee hoor. Ik verlang nu al de grote dag!!!!! groetjes Brenda-Lyn
hallo allemaal, ik zou ook heel graag mijn trouwkleed laten ontwerpen hebben jullie soms foto's van de jurken die gemaakt zijn door Fabienne Esprit vele groetjes Anissa