Terug naar overzicht
niet zo erg moeilijk ;)oranje ... orange crush - REMroze ... pink cadillac - nathalie colegroen ... om niet green green grass of hope te moeten nemen, new order met everything's gone green of the mission met shades of greengoud ... spandau ballet - gold of simple minds - new gold dreamzilver ... felix the housecat - silver screen shower scene grijs ... visage - fade to greyvoila, hopelijk heb je er iets aan.dk LeBart
Hey,Wij hadden het volgende:Oranje: Orange Crush van REMRoze: een andere versie dan de bekende van 'the pink panther' waar het woordje pink in kwam (vond niets anders)Groen: Green green grass of home van Tom Jones (was een oudere tafel dus dat gaf niet). Ook mogelijk: Green light van BeyoncéGrijs: Fade to grey van VisageZilver en goud hebben we niet gebruikt en ik zie ook niet direct liedjes.Ik heb me wel ooit eens bezig gehouden met bij google 'song' en dan de kleur in te tikken.Ik heb daar een hele lijst van gemaakt per kleur, maar ik weet natuurlijk niet of het allemaal wel degelijk liedjes zijn.Als je wil mail ik hem door. Mijn adres: sissi.gevaert@pandora.beIk vind dat je in de mate van het mogelijke de liedjes moet aanpassen aan het publiek en liefst nog iets dat ze kennen en wat swingt.Groetjes, Sissi(84 dagen getrouwd)
groen: 'green eyes' van coldplay of 'groen, groen ogen zo groen' van Schalkse Ruiterszilver: in 'kiss me' van six pence non the richer komt een zinnetje 'silver moon's sparkling'goud: 'fields of gold' van stinggrijs: 'grey seal' van elton johnJe kan, zoals Sissi aangaf, googlen. Een betere zoekterm is: lyrics + kleur --> dan ben je er zeker van dat die kleur in de liedjestekst voorkomt!Groetjes,Evelien xhopelijk heb je er iets aan!
PINKAerismith (Nine Lives