Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema avondfeest

17-8-2007 23:52:58
Hoi medebruidjes,
Ik ben nog op zoek naar liedjes met een bepaalde kleur in (vb yellow submarine van the beatles) maar kunnen jullie mij nog helpen met de kleuren: oranje, roze (niet pink panther), groen, goud (niet goldeneye), zilver en grijs aub? Ik las ergens op het forum dat iemand dit ook zou doen.

Dank u,
Kathy

Kathy
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 889

Bart

Meld misbruik18-8-2007 9:11:03

niet zo erg moeilijk ;)

oranje ... orange crush - REM
roze ... pink cadillac - nathalie cole
groen ... om niet green green grass of hope te moeten nemen, new order met everything's gone green of the mission met shades of green
goud ... spandau ballet - gold of simple minds - new gold dream
zilver ... felix the housecat - silver screen shower scene
grijs ... visage - fade to grey

voila, hopelijk heb je er iets aan.
dk LeBart

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-8-2007 16:10:50

Hey,

Wij hadden het volgende:
Oranje: Orange Crush van REM
Roze: een andere versie dan de bekende van 'the pink panther' waar het woordje pink in kwam (vond niets anders)
Groen: Green green grass of home van Tom Jones (was een oudere tafel dus dat gaf niet). Ook mogelijk: Green light van Beyoncé
Grijs: Fade to grey van Visage
Zilver en goud hebben we niet gebruikt en ik zie ook niet direct liedjes.

Ik heb me wel ooit eens bezig gehouden met bij google 'song' en dan de kleur in te tikken.
Ik heb daar een hele lijst van gemaakt per kleur, maar ik weet natuurlijk niet of het allemaal wel degelijk liedjes zijn.

Als je wil mail ik hem door. Mijn adres: sissi.gevaert@pandora.be

Ik vind dat je in de mate van het mogelijke de liedjes moet aanpassen aan het publiek en liefst nog iets dat ze kennen en wat swingt.

Groetjes, Sissi
(84 dagen getrouwd)

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik18-8-2007 17:58:31

groen: 'green eyes' van coldplay of 'groen, groen ogen zo groen' van Schalkse Ruiters
zilver: in 'kiss me' van six pence non the richer komt een zinnetje 'silver moon's sparkling'
goud: 'fields of gold' van sting
grijs: 'grey seal' van elton john

Je kan, zoals Sissi aangaf, googlen. Een betere zoekterm is: lyrics + kleur --> dan ben je er zeker van dat die kleur in de liedjestekst voorkomt!

Groetjes,

Evelien x
hopelijk heb je er iets aan!

Lineke
6-6-2008
 Meld misbruik20-8-2007 12:14:54

PINK

Aerismith
(Nine Lives

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...