Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenlijst

17-8-2007 23:58:12
Hey,
Wat doen jullie met mensen die niet geantwoord hebben voor de receptie? Het exact aantal personen die wél bevestigd hebben aan de zaal doorgeven of sowieso een paar extra rekenen?
Groetjes,
Kathy

Kathy
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 730

Riet
27-10-2007
 Meld misbruik18-8-2007 9:45:20

Hoi,

Wij gaan die zelf opbellen om het zeker te weten. Mijn broer heeft dat ook moeten doen voor zijn trouw, zowel voor avondfeest als voor receptie. Er waren die het gewoon vergeten waren en andere die blijkbaar geen zin hadden om te moeten afbellen.

Riet

mieke
1-9-2007
 Meld misbruik18-8-2007 10:40:23

Wij hebben ook iedereen die niets laten weten heeft opgebeld. Vaak vergeten de mensen dat of denken ze dat ze enkel iets moeten laten weten als ze komen of juist niet komen...
't is een gedoe zenne!

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik18-8-2007 11:09:33

Hallo Kathy,

Ik had dus duidelijk op mijn uitnodigingen gezet altijd een seintje geven of je komt al dan niet :-)
En ik vrees er idd voor ze hebben nog bijna twee weken, maar dat ik meer als de helft ga kunnen opbellen. Snap dat echt niet!!!
Ja stel je voor dat ze dan toch komen opdagen dan sta je daar wel schoon, dus idd zelf opbellen zal het worden.

Groetjes Petra

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik19-8-2007 13:40:27

Wij hebben nog 80 koppels moeten opbellen, vreselijk. En niet alleen voor de receptie hoor. Ik wou het echt zeker weten en dus heb ik echt iedereen opgebeld. Sommigen heb ik zelfs tot 5x toe geprobeerd te bereiken. 1 koppel heb ik nooit bereikt, en ik heb ze ook niet gezien op onze receptie.
Op de avond zelf zijn er in totaal 22 personen niet komen opdagen (19 op de receptie en 3 op het dessertenbuffet). Ook kwam er plots een dochter van een koppel mee naar het diner (zij was echter niet uitgenodigd, maar ja...).

Ik kan je zeggen dat de mensen de dag van vandaag echt hun manieren niet meer kennen hoor.

Veel succes!
Fieke
reeds 43 dagen getrouwd

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik19-8-2007 22:02:34

Wij hebben om alle onduidelijkheid weg te nemen antwoordkaartjes bij in de uitnodiging gestopt, klaar in voorschreven enveloppen MET postzegel, dus ze moesten enkel invullen en op de post doen.

Nu hadden we gevraagd om VOOR 10 augusus te antwoorden. We zijn 19 augustus en ik heb er nog 26 niet terug!

Die moeten we dus ook allemaal opbellen of mailen. Maar sommigen zijn nog met vakantie, dus dat zal krap worden. Maar ik zou nu toch denken dat het niet veel moeite is om het even in een postbus te stoppen!

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 9:02:55

ja tegenwoordig is dit te veel gevraagd he. Bij ons valt het nog mee, ze moesten antwoorden voor vandaag en voor het avondfeest zijn er maar 3 die niet geanwtoord hebben voor de receptie 25 koppels.

Ik wacht nog 2 dagen en dan mail ik iedereen.niet bellen of mailen zou ik niet doen.

groetjes
Mieke
22/09/07

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 9:47:23

Degene die niet geantwoord hadden, hebben wij zelf opgebeld. Dit waren er maar een 4-tal, maar beter zeker zijn hoeveel je doorgeeft aan de zaal.

Groetjes,
Chantal
01.09.07

Charlotte
7-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 11:50:13

Tja, de genodigden zijn er duidelijk minder mee bezig dan wij bruidjes hé. Bij ons was de datum om te antwoorden ten laatse 10 augustus. De helft van de lijst hadden we die dag nog niet gehoord... Toen we het aan enkele vroegen, reageerden ze verontwaardigd met 'maar je weet toch wel dat we er bij zullen zijn zeker'. Je kan toch nooit weten hé. Gelukkig hadden we de antwoorddatum iets vroeger gezet. De overgebleven enkelingen zullen we ook een seintje geven, op den duur is het bijna smeken hé...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...