Terug naar overzicht
Hey, wij hebben er eens een feest georganiseerd, er waren zo'n 100 mensen, en alles was dik in orde. Ze zijn er heel vriendelijk. Het was heel mooi aangekleed, gezellig en het eten was ook heel goed! De prijs viel ook wel mee vond ik. Wij trouwen er wel niet, maar dit stond ook wel in ons lijstje...Nog veel succes met de voorbereidingen!Wij trouwen 8 september in Oud-Rekem, dat begint serieus dichterbij te komen!!Kathleen
Hey Tine!Volgens mij hebben jullie een goede keuze gemaakt! Ikzelf heb er ooit hostessopdrachten uitgevoerd en deze locatie is me steeds goed meegevallen. Het eten zag er goed uit, vlotte bediening, mooi aangekleed,... Anders moet je er eens gaan eten in het restaurant zelf. Het enige wat ik jammer vind, is dat er weinig tuin of terras is.Mocht de grote dag er bij ons ooit aankomen (ik wacht nog steeds vol ongeduld op hét aanzoek,) dan staat deze zaak zeker op ons lijstje!Succes ermee!Els
Heel gezellige zaal, lekker eten, mooie tafeldecoratie, heel leuke sfeer gewoon! Aanrader dus!