Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

5 oktober 2007

18-8-2007 17:19:36
Zijn er eigenlijk nog bruidjes die trouwen op 5 oktober'07? Zijn jullie bijna klaar met de voorbereidingen? Ik heb de indruk dat ik nog zoveel te doen heb. Het houdt echt niet op. Hoe dichter onze trouwdag komt hoe meer ik nog te doen heb. Hebben jullie ook soms het gevoel dat het wat te veel wordt?

Groetjes Annick

annick
5-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 768

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik18-8-2007 17:37:59

Hallo Annick,

Wij trouwen niet 5 oktober, maar de week ervoor op 29 september :-)
De details das meestal idd nog wat werk he, de tafellijsten, bedankjes, dj lijst, al die kleine dingen. Overal nog eens rondbellen. Hehe, ik ben zelfs nog op zoek naar een goede kapster visagiste dus moest je iemand weten mag je mij het altijd laten weten op pettie_1@hotmail.com!
Alvast proficiat met jullie trouwplannen!!!

Groetjes Petra
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik19-8-2007 14:49:16

Hey!

wij trouwen net zoals Petra ook op 29 september, en ook wij hebben het gevoel dat er op het laatste nog vrij veel kleine dingen moeten geregeld worden. Deze week zijn we bv nog schoenen gaan kopen voor mijn vriend, papier voor de misboekjes, huwelijkskaars, ... Onze uitnodigingen worden komende week pas verstuurd, dus dit weekend heel veel mogen schrijven :). 7 september is al onze burgerlijke trouw, het komt nu wel allemaal heel dicht bij!

Veerle
29/09/2007

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik20-8-2007 10:01:21

Hey Annick,

wij trouwen een weekje later (13 okt), maar moeten echt nog veel regelen. Mijn vriend heeft nog geen kleren (en de papa's ook niet, de mama's sinds dit weekend). We hebben onze uitnodigingen nog niet (zijn wel al bij de drukker). We hebben nog geen ringen. We zijn er nog niet uit of we bij een notaris gaan langsgaan. Ik heb nog geen idee wat ik met mijn haar / make-up etc wil doen. Onze misviering zit nog niet helemaal in elkaar (zijn er wel al aan begonnen). We hebben nog geen vervoer. We weten nog niet hoe we het bij ons thuis, in de kerk, in de zaal gaan versieren. Ik ben nog niet gaan zien/vragen ivm bloemen. Ik ga de fotograaf, pastoor, Dj enz nog eens moeten contacteren waarschijnlijk en zo zijn er nog 100 en 1 dingen waar ik nu niet eens aan denk. Mmmm, ik zie het liever niet allemaal uitgeschreven, want eigenlijk is het nog vrij veel...

Geniet nog van de voorbereidingen!!
En denk er aan, al wat het in de zomer-maanden geregend heeft, kan er bij ons al niet meer uitvallen!!
Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...