Terug naar overzicht
Hallo Annick,Wij trouwen niet 5 oktober, maar de week ervoor op 29 september :-)De details das meestal idd nog wat werk he, de tafellijsten, bedankjes, dj lijst, al die kleine dingen. Overal nog eens rondbellen. Hehe, ik ben zelfs nog op zoek naar een goede kapster visagiste dus moest je iemand weten mag je mij het altijd laten weten op pettie_1@hotmail.com!Alvast proficiat met jullie trouwplannen!!!Groetjes Petrawww.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
Hey!wij trouwen net zoals Petra ook op 29 september, en ook wij hebben het gevoel dat er op het laatste nog vrij veel kleine dingen moeten geregeld worden. Deze week zijn we bv nog schoenen gaan kopen voor mijn vriend, papier voor de misboekjes, huwelijkskaars, ... Onze uitnodigingen worden komende week pas verstuurd, dus dit weekend heel veel mogen schrijven :). 7 september is al onze burgerlijke trouw, het komt nu wel allemaal heel dicht bij!Veerle29/09/2007
Hey Annick,wij trouwen een weekje later (13 okt), maar moeten echt nog veel regelen. Mijn vriend heeft nog geen kleren (en de papa's ook niet, de mama's sinds dit weekend). We hebben onze uitnodigingen nog niet (zijn wel al bij de drukker). We hebben nog geen ringen. We zijn er nog niet uit of we bij een notaris gaan langsgaan. Ik heb nog geen idee wat ik met mijn haar / make-up etc wil doen. Onze misviering zit nog niet helemaal in elkaar (zijn er wel al aan begonnen). We hebben nog geen vervoer. We weten nog niet hoe we het bij ons thuis, in de kerk, in de zaal gaan versieren. Ik ben nog niet gaan zien/vragen ivm bloemen. Ik ga de fotograaf, pastoor, Dj enz nog eens moeten contacteren waarschijnlijk en zo zijn er nog 100 en 1 dingen waar ik nu niet eens aan denk. Mmmm, ik zie het liever niet allemaal uitgeschreven, want eigenlijk is het nog vrij veel...Geniet nog van de voorbereidingen!!En denk er aan, al wat het in de zomer-maanden geregend heeft, kan er bij ons al niet meer uitvallen!!Elke