Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelthema snoepjes: hoe presenteren ?

19-8-2007 10:04:52
Hallo iedereen,

We zijn er eindelijk uitgekomen en hebben gekozen voor de tafels namen van snoepjes te geven. Hebben ze gisteren gaan kopen maar nu zit ik met de vraag, hoe presenteer je die snoepjes op de tafels ? en hoeveel ? Kan iemand me ideeen geven ? Wat hebben jullie gedaan ?

Alvast bedankt voor jullie reactie
Anne
21.09.07

Anne
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1036

Mario
23-8-2008
 Meld misbruik19-8-2007 10:24:43

Hallo,

Misschien kan je kleine zakjes maken met enkele snoepjes in. Bij het binnenkomen krijgen de gasten (per koppel) zo'n zakje. En op de tafels kan je dan een grote bokaal (vaas,...) zetten met de respectievelijke snoepjes in. De mensen moeten dan gaan zitten aan de tafel met de bokaal snoepjes, die overeenkomen met die in hun zakje.
't Is maar een idee, hé.....

Nog veel organiseer-plezier,

Mario & Monique
23/08/08

didin

Meld misbruik19-8-2007 10:47:00

Ik zou mini snoeptaartjes maken om in het midden van elke tafel te zetten. Dat kan je maken met isimo hé... Zo in drie verdiepingen, dan is het een bruidstaartje
x

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 9:06:25

wij zijn naar een trouw geweest met dat thema, bij het binnenkomen kregen we een kaartje met neuzen op. Dan moesten we dus aan de tafel met de neuzen gaan zitten. Er stond een grote bokaal met neuzen op tafel. Dat was echt tof en er is wat afgeruild geweest hoor. En bij het weggaan kregen we allemaal een snoepzak

echt tof thema

groetjes
Mieke
22/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...