Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

FEEST in parochiezaal zijn er nog mensen ?

19-8-2007 11:03:42
Hoi

Ik lees hier vaak dat er heel wat mensen hun feest in een feestzaal vieren ,maar wij heben gekozen voor een parochiezaal zijn er nog mensen die dat doen of is het eerder ouderwets ?Ik zou de zaal natuurlijk wel mooi willen versieren suggesties zijn welkom .

GRTS Sanneke

Sandra
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 783

Evi
8-8-2008
 Meld misbruik19-8-2007 11:26:13

Hoi Sandra,

Wij trouwen volgend jaar augustus en geven ons feest ook in een parochiezaal, we zijn ook gaan luisteren bij andere zalen maar dan ben je soms een hoop geld kwijt. We zijn al eens wat ideetjes gaan opdoen bij de Ava, daar hebben ze heel toffe dingen om u zaal te versieren met balonnen en hartjes en vanalles wat met trouwen te maken heeft, ook voor de tafels te bedekken gaan wij daar zo een grote rol papier halen en ook de lintjes voor aan de auto's.
veel succes ermee é. En wanneer trouwen jullie? Geniet ervan é, ze zeggen dat het om vliegt zo een dag.

Sandra
24-5-2008
 Meld misbruik19-8-2007 11:44:14

hey Evi

Ik ben zaterdag eens bij ava langs geweest en ik zag dat ze er toffe dingen hadden om te zaal wat aan te kleden ik wou misschien ook wat ballon nemen met opschrift just married en die met gas vullen om in trosjes van 3 of 4 in de hoeken van de zaal te zetten ,en ook wat slingers erbij en mijn schoonmoeder maakt wat bloemstukken om hier en daar in de zaal te plaatsen .
De feestzalen zijn idd vrij kostelijk daarom kozen wij ook voor een parochiezaal je moet het toch zelf gezellig maken he .
voor jullie ook nog veel plezier met de voorbereidingen wij trouwen op 24/5/2008

groetjes en dank u voor de reactie Sanneke

Sandra
24-5-2008
 Meld misbruik19-8-2007 11:44:22

hey Evi

Ik ben zaterdag eens bij ava langs geweest en ik zag dat ze er toffe dingen hadden om te zaal wat aan te kleden ik wou misschien ook wat ballon nemen met opschrift just married en die met gas vullen om in trosjes van 3 of 4 in de hoeken van de zaal te zetten ,en ook wat slingers erbij en mijn schoonmoeder maakt wat bloemstukken om hier en daar in de zaal te plaatsen .
De feestzalen zijn idd vrij kostelijk daarom kozen wij ook voor een parochiezaal je moet het toch zelf gezellig maken he .
voor jullie ook nog veel plezier met de voorbereidingen wij trouwen op 24/5/2008

groetjes en dank u voor de reactie Sanneke

Sandra
24-5-2008
 Meld misbruik19-8-2007 11:51:41

hey Evi

Wij trouwen op 24/5/2008,ik was al eens bij ava langs geweest er zijn idd toffe dingen ja zo wat slingers wou ik gebruiken en wat balonnen met gas gevuld om hier en daar in de hoeken van de zaal te zetten en mijn schoonmoeder maakt ook bloemstukken om alles wat op te fleuren .
Wij kozen ook voor een parochiezaal om dat de feestzalen idd vrij kostelijk zijn het fest maak je toch zelf he amuzeren kun je je even goed in een gewone of feestzaal.
nog veel plezier met de voorbereidingen en bedankt voor je reactie

grts Sanneke

Marianne

Meld misbruik19-8-2007 12:23:12

Wij trouwen in oktober en feesten ook on een parochiezaal. De versiering zit er bij in en we hebben daar al foto's van gezien en vonden het mooi.

Evi
8-8-2008
 Meld misbruik19-8-2007 13:04:37

Hey sandra,

Dat waren we ook van plan en ik vind dan heb je het budget ook zelf in handen, want je kiest dan zelf hoever je wilt gaan. En met de bloemen op tafel zijn we nog niet uit, dat we echte gaan zetten in zo een plastiek longdrink glas uit de ava of mijn zus stelde voor om zelf papieren bloemen te maken in zo een vaasje. Achteraf gooi je dat toch allemaal in de vuilbak. En ik vind ook zoals je zegt dat je het plezier en een tof feest zelf maakt. We trouwen op 08/08/2008. Het lijkt soms lang maar het zal snel daar zijn, en bij jullie nog sneller. 't Is niet makkelijk é, komt veel bij kijken vind ik, maar kijk er wel naar uit.
En Marianne, dat is ook wel makkelijk dat de versiering erbij zit.

Grtjs Evi

Thierry

Meld misbruik19-8-2007 13:49:43

---

marc

Meld misbruik19-8-2007 15:14:31

Wij hadden eerst een parochiezaal voorzien, maar zijn nadien beginnen tellen en vergelijken. De feestzaal zou ons goedkoper uitkomen en minder zorgen op de dag zelf. De parochiezaal moet de dag zelf nog versierd worden, bij de feestzaal doet men dat van tevoren. Alles is leuker aangekleed. De traiteur kostte ook wel wat, nu maakt de kok van de feestzaal een uitgebreid buffet voor dezelfde prijs+dit wordt steeds aangevuld. We moeten geen middernachthapjes voorzien want het buffet blijft staan. Bruidstaart is inbegrepen, moest ik anders nog voorzien....
Persoonlijk zou ik niet overdrijven met ballonnen en slingers, tafeldecoratie vind ik veel belangrijker. Katoenen tafellakens ipv papieren, een bloemetje en een kaarsje op tafel...
Uiteraard doe je zelf je goesting en bepaal je zelf je budget. Richt alles in naar je eigen smaak en 't komt wel in orde ;-)

Veel succes!

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik19-8-2007 18:57:57

hey,

Wij nemen ook een parochiezaal. Dit kwam bij ons veel goedkoper uit dan een echte feestzaal. Bij zo'n zaal was heel ons budget er al aan, nu kunnen we nog veel extra's nemen. Wij hebben de zaal de dag ervoor ook gehuurd, zodat we ze dan al kunnen versieren en dit niet de dag zelf moet gebeuren. Ik vind het trouwens wel leuk om zelf dingen te bedenken en te maken om de zaal te versieren.

groetjes,

valerie
7 juni 2008

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik20-8-2007 8:36:29

Ons feest ging ook door in een parochiezaal. Dit omdat we geen feestzaal vonden waar al onze genodigden (250 personen) in zouden kunnen.
Onze traiteur was heel redelijk qua prijs: 21,20 per persoon voor soep (opgediend aan tafel), koud en warm buffet (gaat 's avonds terug open zodat er 's nachts nog wat gegeten kan worden) en dessertenbuffet. De bediening, tafellakens, servietten en tafels dekken zat hier allemaal bij in.
Iedereen vond het heel lekker en een fantastisch feest.

Veel succes met de voorbereidingen en geniet van jullie trouwdag. Hij is zo voorbij. Ik zou die dag zo graag nog eens willen overdoen.

tom
18-5-2007
 Meld misbruik2-11-2007 17:16:53

veel hangt ook af van de dj
hoe ie nl zijn drive-in show organiseert..

karin
11-5-2008
 Meld misbruik16-2-2008 2:18:43

hebben er iemand wat adressen van parochiezalen in de buurt van mechelen en omstreken?

karin
11-5-2008
 Meld misbruik16-2-2008 2:18:57

hebben er iemand wat adressen van parochiezalen in de buurt van mechelen en omstreken?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info