Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

draaiboek

19-8-2007 13:25:13
hallo,

Ik had al een vorig bericht gestuurd en ook antwoorden gekregen in verband met een draaiboek, maar als ik dat open is er een deel reclame dat op de antwoorden zit,waardoor ik het niet kan lezen.
De vraag was of iemand ons kon helpen met een draaiboek of ons een voorbeeld kan doorsturen?

groetjes Evi

Evi
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 354

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 9:45:17

Hallo Evi,

Als je je emailadres geeft, wil ik je ons draaiboek doormailen. (chantal.huys@belgacom.net)

Groetjes,
Chantal
01.09.07

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 10:01:39

Ik wil je ons draaiboek ook wel sturen.
Stuur me een mail.
jhlhendrix@hotmail.com

Groetjes,
Judith
22/9/2007

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik20-8-2007 22:59:29

Hey,

Ik had reeds gereageerd op je vorig bericht maar ik kon je niets doorsturen omdat je geen mailadres gegeven hebt.
Je kan mij mailen op sissi.gevaert@pandora.be

Groetjes, Sissi
(86 dagen getrouwd)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...