Terug naar overzicht
Proficiat met je verloving!Je kan om je haar een extra groeistimulans te geven biergist-tabletten nemen, die kan je verkrijgen in de DI of het kruitvat. Ik doe om de 3 maanden een kuur van een maand en dan groeit mijn haar toch makkelijk 7 CM per keer. Tot je op een bepaalde lengte komt natuurlijk, dan gaat het wat trager. Ik heb mjn haar vorig jaar tot op mijn schouders laten knippen en nu komt het vlot tot onder mijn BH, halfweg in mijn rug. Extensions heb ik geen ervaring mee, maar wel clip-in's. Die kan je bestellen en dan de dag zelf in je kapsel laten verwerken en ze er de dag erna gewoon terug uitnemen. Het beschadigd dus je eigen haren niet, zitten er in 5 min in en ook zo makkelijk terug uit, zijn van echt haar gemaakt en kan je herbruiken zoveel je maar wil. Ikzelf heb dus lang haar, maar het er toch nog besteld omdat ik een vol kapsel wil en mijn haar, dat toch al dik is, nog niet voldoende volumme had. Ik heb mijn clip-in's besteld via www.hairxpress.nl en heb er ongeveer 60€ aan betaald. Ben supertevreden ervan!T is wel niet zo makkelijk te bepalen welke kleur het best bij je natuurlijke haarkleur past. Toen ik ze toekreeg waren ze 2 tinten lichter dan mijn haar, maar ik heb ze even laten weken in zwarte thee en nu zijn ze perfect van kleur. Je kan ze ook door je kapper laten bijkleuren als je het niet zelf wil riskeren.Mara