Terug naar overzicht
Hoi Uschi,Wat ik een erg mooi gebaar vind is dat iedereen die aanwezig is ook een kaarsje aansteekt als jullie de huwelijkskaars ontbranden.Groetjes!!
Hey Uschi,wat ik leuk vond, maar vrees er voor dat oktober niet meer de juiste maand is, is een ijscremekarretje aan de kerk. Iedereen, jong en oud kon dus na de viering een ijsje gaan halen. (dat was dus ipv snoepjes voor alleen de kinderen)Elke13/10/07
Hey ,Mijn zus had een hele mis rond het thema 'klei'. Op een bepaald moment kwam iedereen om de beurt zijn vingerafddruk zetten in een blok klei (banier of knutselwinkel). Ze hebben ook zelf het brood mogen uitdelenGroetjesWendy
Hey,Wij hadden een jeneverkot staan.Zo bleef iedereen na de mis nog even en iedereen vond het heel plezant.Het is ook iets dat de mensen onthouden.Groetjes, Sissi(86 dagen getrouwd)
Hey,Wij delen ook jeneverkes uit, maar de ceremoniemeester doet dit. Waar haal je zo een kar sissi? Alvast bedankt.Mieke 31.08.2007
Amai, die hartvormige wafeltjes zijn inderdaad een heel origineel idee. Jammer dat je dat niet meer kan gebruiken. Kan je me eens uitleggen hoe dat precies ging? (Werd dit tijdens de mis gedaan, bij het buitengaan? Waar hadden ze die gehaald? Was daar een bijpassende tekst bij?) Alvast bedankt!