Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feest in een tent

19-8-2007 22:50:59
Hallo,

Ons huwelijk zit erop en het was fantastisch!
Wij kozen ervoor om ons feest in een feesttent te doen en zijn ontzettend tevreden met onze keuze. Een aanrader!
Het vraagt iets meer organisatie dan een traditionele feestzaal maar het is zoveel persoonlijker!
Ieder moet natuurlijk doen waar hij zich het beste bij voelt, maar moest je twijfelen een tent te nemen, wij zijn zooooooooooooo tevreden...
Maar een minpuntje: het kostenplaatje ligt ietsje hoger.
groet!

an
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 804

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik20-8-2007 8:49:49

Beste An,

We zijn ook van plan ons feest in een tent te geven, zou je me als het ni te veel moeite is info willen doorsturen? Welke tent je hebt gepakt en waar je alles gehuurd hebt, welke versiering je gebruikt hebt... En hoeveel flessen je per persoon hebt verbruikt en dergelijke...
Mijn mail: sheronneke@hotmail.com

Je mag natuurlijk ook wat foto's erbij steken ;-)

Groetjes,
Sheron
02-02-2008
02-08-2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...