Terug naar overzicht
Toen wij aan het twijfelen waren tussen twee zalen hebben wij van beide zalen eens alle negatieve en positieve punten opgeschreven, en deze met elkaar vergeleken (aan sommige punten hecht je meer belang dan aan andere). Dit heeft ons goed vooruit geholpen.Wat de prijs van drank betreft: kan je niet eens in de zaal vragen wat de gemiddelde prijs is? Zij hebben daar waarschijnlijk een goed zicht op. Ik dacht dat je voor een receptie van 2u moet rekenen op een gemiddeld drankverbruik van 1/3e à 1/2e fles per persoon - en dan heb je nog altijd mensen die fruitsap of zo drinken. In een zaal waar wij gingen kijken rekenden ze als drankverbruik tijdens de maaltijd 10€ pp dacht ik en dit was voor grote drinkers, maar dit is natuurlijk afhankelijk van de prijsklasse van de wijn :)Veel succes met de keuze!
Hallo,Wij trouwen binnen 19dagen in het kasteel van moerkerke.Ik heb alleen maar lof hierover, ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam.Ze werken wel met een forfait na de maaltijd, dus voor het dansfeest.Ik dacht dat het 10€ per persoon is.Je kan ook per drankje betalen, das afhankelijk of je grote drinkers hebt op je feest of niet denk ikGroetjes