Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling

20-8-2007 10:43:36
Met nog 19 dagen op onze teller zijn we begonnen met de tafelindeling. Nu vraag ik me dus af wie waar zit aan de bruidstafel. Onze bruidstafel bestaat uit 12 personen, de ouders, de getuigen, broer met partner en wij uiteraard.
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Valerie

Valerie
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 839

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik20-8-2007 11:26:29

Hey Valerie

Misschien ook de grootouders toevoegen? Maar 12 is al een mooi aantal hé.

Groetjes
Ellen
21/06/08

Valerie
8-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 11:35:00

Dag Ellen,

12 is inderdaad een mooi aantal. Ik vraag me af wie eigenlijk het best naast ons en tegenover ons zit? (zodat de koppels ook nog naast of tegenover elkaar zitten) Heb je daar een idee van?

Bedankt!

Groetjes
Valerie

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 13:16:04

Hallo,

Normaal zitten jouw ouders naast jou (vader) en naast je ventje zijn ouders. Daarnaast zou ik de broers en zussen zetten en dan de getuigen.
liefs
Anne
21.09.07

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik20-8-2007 14:52:21

Hey Valerie

Bij ons zal de hoofdtafel er wellicht als volgt uitzien:
wij in het midden. Naast mij mijn papa en daarnaast mijn mama. Naast hem zijn mama en dan zijn papa.
Recht tegenover ons gaan wij onze getuigen (we hebben er elk twee) plaatsen. Bij mij zijn dat mijn twee zussen en bij hem zijn zus en een vriend. De rest is nog niet helemaal duidelijk.
Ik vind het wel belangrijk om op mijn huwelijk leuke gesprekken te kunnen houden en niet de hele dag ingesloten te zitten tussen ouders en grootouders. Wij willen dus wel een aantal 'jongere' mensen bij ons in de buurt.
Ik vind die tafelindeling anders alles behalve makkelijk! Het hele huwelijk trouwens, bij elke beslissing die je maakt is het afwegen of je niemand zijn gevoelens daardoor kwetst. Een hele evenwichtsoefening.

Groetjes
Ellen
21/06/08

Natacha B

Meld misbruik21-8-2007 10:54:27

Bij ons zal het 'losser' zijn. We zullen waarschijnlijk met 8 aan tafel zitten: wij twee, onze ouders en zijn zus en vriend (mijn getuige is mijn papa en zijn getuige zijn zus). We komen allemaal altijd super overeen, dus dat wordt een gezellige boel.

De grootouders gaan we aan de tafel met enkele van hun kinderen plaatsen. Dat past voor ons beter dan aan onze tafel en ik vind 12 sowieso al wat veel om nog makkelijk te kunnen praten.

Op een rijtje gaan we alleszins niet zitten, niets wat ik saaier vind (en da's net iets té veel in de belangstelling zitten ook).

Het diner is eigenlijk bbq: dus als je gaat bijnemen, zal je nog eens iemand van een andere tafel aan het buffet tegenkomen.

Er wordt met ronde tafels gewerkt, dus 's avonds kan er gemakkelijker van tafel verwisseld worden door stoelen bij te schuiven enz. Maar k zou ze natuurlijk nog liever op de dansvloer zien :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...