Nu Online
Momenteel zijn er 400 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enkele vraagjes: geld - cadeaus - ...

20-8-2007 12:25:09
Hey mede-bruidjes! Onze dag begint stilaan te naderen en ik begin me vragen te stellen bij enkele details. De limousine en de jazzband moeten we cash betalen op de dag zelf. Dat is toch een pakje geld om bij te houden (590 euro in totaal). Is dit bij jullie ook het geval? Vervelend toch?
Ik ben ook nog op zoek naar een origineel cadeau voor de getuigen en onze ouders. Heeft er iemand een leuk idee?
Biddende bruid voor iets beter weer in september... Groetjes, Charlotte

Charlotte
7-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 702

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 12:56:27

wij betalen niks de dag zelf, vooraf wel voorschotten maar de rest erna. ja das inderdaad vervelend met dat geld op zak.

wij hebben voor onze ouders een digitaal fotokader gekocht. in de makro voor 50€. voor mijn getuige een bongo bon voor champagneontbijt en de andere getuige een bon voor de karting

succes
en hoop ook op beter weer in september, slechter dan nu kan niet zeker?

Mieke
22/09/07

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 13:12:35

Hallo,

Ik kan je er niet bij helpen, zit met hetzelfde probleem, wat voor kado voor de getuigen. Ben er eigenlijk nog niet bij stilgestaan dat dit wordt gedaan, een apart kado voor de getuigen.
Wat ik wel doe zoals jij en mieke, is hopen op beter weer voor september. Liefst een dagje zonder regen, moet niet snikheet zijn maar droog hé meisjes.
Lieve groetjes
Anne
21.09.07

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik20-8-2007 13:42:52

Bij ons is het niet de gewoonte om een cadeau aan de getuigen te geven. Ze vinden het al een hele cadeau om getuigen te mogen zijn, dus willen ze niet extra bedankt worden.
Voor de ouders hadden wij een groot boeket bloemen voor de mama's en een magnumfles champagne voor de papa's. Achteraf geven we hen nog een vergrote foto uit ons trouwalbum.

mieke
1-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 14:07:55

Hey Charlotte,

wij hebben voor onze getuigen elk een pen met daarin onze naam en datum van het huwelijk gegraveerd (dan kunnen ze meteen hun handtekening zetten he).
voor de ouders hebben we ook heel lang nagedacht. bloemen vind ik een beetje spijtig want da's maar goed voor een week of zo, en een foto krijgen ze zowiezo. Toevallig zijn we dan in een kunstgalerij heel mooie schalen tegengekomen en zo hebben we er dan twee gekocht. Een iets duurder kadoo, maar het gaat wel heel lang mee dan.
Nog veel inspiratie gewenst en wij zijn ook al aan't duimen voor goed weer in september (vooral op 1 september!)
groetjes,
mieke (nog 12 dagen...)

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik20-8-2007 19:59:33

Allerliefste bruidjes van september, willen jullie dan aub bidden dat het vanaf 31/08 mooi weer is? Please!!! Wij willen ook graag mooi weer, geen regen en een beetje zon af en toe zou al goed zijn, daarom moet het niet superwarm zijn...

Wat de cadeaus betreft, dat gaan wij achteraf doen. Voor de ouders een fotokader van de trouw en de getuigen weten we nog niet, ook misschien bons.
Onze DJ en mensen van de discobar zijn vrienden van ons, dus vertrouwen we ze genoeg en geef ik het geld al op voorhand. Verder moeten we niks betalen de dag zelf. De zaal geven we vooraf een voorschot en de kerk en de wet zijn achteraf te betalen. Echt makkelijk!
Kan jij zo niks regelen? Je moet altijd wel wat geld op zak hebben voor zaken waar je niet direct op gerekend hebt of anders je bankkaart.

Veel succes en wish us good luck!

Groetjes,
Véronique 31/08/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...