Terug naar overzicht
hallo ellen,over E&R in beverlo kan ik je niet veel vertellen. Maar ik ben bij bruidsmode karin geweest en ik geloof dat de kleedjes daar beginnen vanaf €400 en eindigen bij €1100. Ik heb daar mijn kleedje gekocht en bij mij waren ze super vriendelijk. Ze zeggen ook heel eerlijk wat bij je past en wat niet. je kunt altijd eens gaan kijken. Je moet wel een afspraak maken maar verder heb je er geen verplichtingen.Groetjeswendy
Hallo,Ik had er ook iets van gehoord dat die uitverkoop hebben door verbouwingen maar weet ook niet juist wanneer, maar ga er op een vrije dag eens langsgaan en hopelijk kan ik je dan meer vertellen. En Wendy, is dat Karen van in Dilsen want daar heb ik ook al veel goeds van gehoord en inderdaad niet duur.Groetjes Evi
ik ben er onlangs ook geweest en ze hadden wel veel keuzeAlleen om eerlijk te zijn... heb ik weinig kleedjes met korting gezien!!Mijn schoonzusje is 3 jaar geleden getrouwd en ik ben toen met haar gaan passen en zij nu met mij.Er hingen nog 3 kleedjes die zij toen ook gepast had, en ze waren nog aan gewone prijs!ze zijn wel heel vriendelijk (wel een afspraak maken)Ik had ook een idee van budget, maar ben er schandal
Blijf daar weg in Beverlo, kan er niks goed van zeggen, zeer opdringerige achterbakse mensen zijn dat daar ! Die hebben me daar flink wat geld afgetroggeld en me prulle kwaliteit verkocht en op de koop toe kreeg de verkoopster die mij een kleed verkocht had tegen haar voeten omdat ik maat 46 heb en ze geen kleding verkopen aan mensen met maat 46, hoe denk je dat ik me nu voel !!!! dat is vernederend gewoon !