Terug naar overzicht
Edith,Mijn jurk is poederkleur en de visagiste gebruikt bruin, beige, goud en een beetje roze. En dan roze liploss. Het zag er heel natuurlijk uit en toch stralend ;-)Ik heb blauw-grijze ogen...Els22/09/07elsenstijn.trouwen.com
Hoi EdithMijn visagiste heeft ook gekeken naar onze kledij en niet enkel naar mijn kleur ogen.Wij waren in zandkleuren gekleed en ik had ook een naturel make-up. Je ziet resultaten op de website van de fotograaf:www.huwelijksfoto.net/vl GroetjesVeroniekjuist 1maand getrouwd!
Hey,de kleur van je oogschaduw wordt niet alleen bepaald door de kleur van je ogen, maar ook door je huid, je haar... Ik denk dus niet dat er één juist antwoord is. Voor zover ik weet, kan je bij de Bodyshop gratis je make-up laten doen (natuurlijk niet op je trouwdag, maar toch...) en zij hebben daar een veel beter zicht op. Het proberen waard denk ik.Groetjes,Lieve
Hey!Ik vind een bruid nog het mooist zo natuurlijk mogelijk; geen opvallende make-up dus! Natuurkleuren (peche, parelmoer, ...) geven je een gezonde look zonder opvallend te zijn. Veel succes!