Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben niet echt goed in liedjes maar voor de ouders zou je misschien een liedje kunnen vinden met "dank u" in of "thanks" of zoiets, dat is wat me te binnen kwam. Is misschien niet veel hulp maar alle beetjes helpen héLiefs en succesAnne21.09.07
Voor de familie: 'We are family' ?
Dag Elke,Bij ons is het de dag voor jullie zover. Ik begin stilaan ook wel nerveus te worden, niet zozeer omdat er nog veel moet gebeuren, want dat is niet zo, maar gewoon omdat het zo dichtbij komt!Ik denk niet dat wij liedjes gaan spelen per tafel, maar ideetjes kunnen zijn: 'We are family', 'Family Affair' van Pink, en ik zal nog ne keer nadenken. :-)Groetjes,Véronique 31/08/2007
elke ...de beste site voor dit soort opzoekingen is http://www.discogs.com Geef je kernwoord in en je wordt overspoeld met de meest bekende tot obscure groepen of songtitelscheers, djlebart
HEllo Elke,Ok even brainstormen voor u.The Turtles: Happy TogetherAlways look on the bright side of lifeLouis Armstrong: What a wonderful worldNoordkaap: Ik hou van uJa kan ook gaan naar serie-liedjes, bijvoorbeeld.Soundtrack van Cheers (vind ik een topper)Soundtrack van Austin PowersSoundtrack van Beverly Hills 90210Je kan ook soundtracks nemen van in de tijd van uw grootouders en ouders, kan best wel leuk worden !Hopelijk heb ik een beetje kunnen helpen.Groetjes en succes!L
Een absolute aanrader voor de tafel van vrienden is 'Min moaten' van Flip Kwolier. Maar dan moet je het West-Vlaams wel begrijpen...Groetjes en veel succes!
Hey, Ik begin ook licht te panikeren, ik trouw op 31 augustus en moet nog enkele laatste dingen in orde maken, zoals de bedankingen voor de ouders en gasten. Liedjes doen wij ook niet als de mensen aan tafel moeten gaan, zouden dan hele korte stukjes moeten zijn.Groeten en succes!Mieke