Terug naar overzicht
Hoi hoi,Ik weet enkel een zaak in Breda zijn waar ze zelfs de stof van je jurk in de schoenen kunnen verwerken. Hier een linkje van hun website, je krijgt al een idee van hun collecties. http://www.bruidsschoenen.nl/ Succes!Tine
Hallo,Ik kan je 1 tip geven: Vanloock in Zandhoven. Daar hebben ze een hele etalage met alleen bruidsschoenen!GroetjesIris
Hoi LaetitiaBij Gabrielli in Roeselare hebben ze een hele etalage vol. Anders bij Moderna in Schepdaal hebben ze de Linea Raffaelli collectie (ook in Leuven bij Linx) of bij de De Cock Fashion in Wolvertem.SuccesSophie18.04.2008
Bij Gabrielli in Roeselare ben ik geweest en moest nogal iets speciaals hebben (van kleur) en ik heb het perfecte paar daar gevonden. De winkel lijkt heel klein, mr ze hebben ontzettend veel en heel lieve dames daar.Een aanrader.Patricia01/08/2008
In brussel in de louiza gallerij of een gallerij meer naar boven, daar heb ik de mijne gehaald, heel veel keuze zelf voor suitesuccesMieke22/09/07
Bij schoenen Timmers in zonhoven hebben ze ook geruime keuze aan bruidsschoenen, toch ook wel een 40€ goeiekoper als een schoen van linea raffaelli, terwijl ze er gewoon identiek uitzien en een genot zijn aan de voeten!tevens schoenen Van Loock in omgeving wijnegem (valt me nu niet direct te binnen hoe dat dorp heet!) heeft heel wat keuze in trouwschoenen!!
Hey, Aangezien ik van Oostende ben heb ik hier alles wees halen in Azurro, alsook mijn bruidschoentjes, die gaan pas 70 euro ze zitten best gemakkelijk, ik zou wellicht niet te goedkoop gaan, je moet ze tenslotte een hele dag dagen en als je je kleed al hebt, past ze bij deze zou best wel eens kunnen dat je kleed te lang is!