Terug naar overzicht
Hey,- hoe heb je X & Y leren kennen?- wat is je mooiste herinnering aan X & Y?- hoe zou je X & Y omschrijven met één woord?- jouw wens voor X & Y is...Groetjes,Lieve
wij haddenwie ben je en wat ben je van het bruidspaar? (dan nog waren er mensen die hun naam er niet opzetten...)tips voor een goede relatie?wat is je wens aan het paar?wat wil je gewoon nog eventjes kwijt?en dan hadden we een prijsvraag... wanneer komt er gezinsuitbreiding? en als schiftingsvraag wordt het een jongen of meisje? (de winnaar zal een fles champagne krijgen als t zo ver is)groetjessas
Ik zou niet meteen weten, maar ik zou wel voorstellen om ook een lijntje "Naam" te voorzien, voor alsze die zouden vergeten onderaan er bij te zetten.
Hey Marianne, hier wat ideetjes die wij hadden ...Hoe werken jullie dit uit ? Nemen jullie kopietjes en laten jullie deze dan rondgaan ?SuccesWelke goede raad geef je bruid en bruidegom voor een geslaagd huwelijk ?Naar waar moeten bruid en bruidegom op huwelijksreis en waarom ?Waarom ben JIJ niet met de bruid getrouwd ?Waarom vormen bruid en bruidegom een ideaal koppel ?Wat vindt u van het trouwkleed van de bruid ?Wie heeft het meest vriendjes / vriendinnetjes gehad ?Van welk geboortejaar zijn bruid en bruidegom volgens u ?Hoe hebben bruid en bruidegom elkaar leren kennen ?Waarmee kan bruid haar bruidegom gelukkig maken ?Rond hoe laat zal de bruidegom zat zijn ?Hoe moeten bruid en bruidegom het na een ruzie goedmaken ?Wat is volgens u de favoriete sport van bruid en bruidegom ?Zoek een originele naam voor het eerste kindje van bruid en bruidegom ?Wie is er de grote baas thuis ? Wat mogen bruid en bruidegom zeker niet vergeten meenemen op huwelijksreis ?Vertel een leuke anekdote over het studentleven van bruid of bruidegom ?Hoe valt het feest mee ?Vond u het eten lekker ?Wie is er volgens jou de beste danser ?Wie is de knapste man of vrouw van de avond ?Wie ben je ?Wie had er vandaag het meeste stress ?Wie zijn idee was het om te trouwen ?Vertel eens een geheim ?GroetjesSarah15*09*07
Ik koop gewoon van die vriendinnen boekjes zoals wij die vroeger invulde. Zelf maken, daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Hey,de vragen uit gewone vriendenboeken zijn niet meer echt toepasselijk vind ik. Zoals " Wat wil je later worden?" of wat staat er allemaal in. Het meeste voor de trouw is geregeld, en de dingen die we nog moeten doen kunnen we nog niet doen ( tafelschikking ed kan pas als we weten wie komt enz ) dus ik heb tijd over. Ik moet zeggen dat die regelingen allemaal vrij gemakkelijk verlopen. Ondertussen is het ook af. We hebben gekozen voor3 tips voor een geslaagd huwelijkslevenwaarom passen wij bij elkaarwie is de baas thuiswanneer is de bruidegom zatwat wens je het bruidspaarwat wil je nog kwijtruimte voor humor en eigen creativiteit en toch mooie dingen mssik ga het zelf printen en kopiëren en dan bij het copy center laten bindenbedankt voor alle hulp!