Terug naar overzicht
hey!Heb een paar liedjes gevonden, ik hoop dat ik je hiermee kan verder helpen.Haven in zicht - Guus MeeuwisWalk on water - Milc inc.Lopen op het water - Marco BorsatoRun to the water - LiveAntwerpen - De StrangersGroetjes Annick
Hallo, het "noordzeestrand" of " het schipperskwartier" en van de strangers: "antwarpe" en "strand van St.Anneke
misschien niet allemaal even bruikbaar ... maar het heeft met de haven te maken.vangelis - spanish harbourgregor salto - bouncing harbourthe orb - cool harbourthe platters - harbour lightsBZN - harbour lightMoby - harbour (vocalen by sinead o connor)engelbert humperthinck - little cafe by the harbourtom waits - lost in the harbourparadise lost - harbourcheers, djlebart
Hey,ik ken de titel niet, maar Blof (die Nederlandse groep) heeft een liedje over uitvaren van schepen en diegenen die achterblijven enzo...Groetjes,Lieve
rene devree van het programma schildestrand heeft ook liedjes over truckers en de haven , zijn niet echt mijn smaak van muziek maar mss wel grappige liedjes tussen
'Daar in dat kleine café'...aan de haven! :-)