Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huur bruidsjurk

21-8-2007 10:11:45
Hallo bruidjes,
IK zou eignlijk graag mijn bruidsjurk huren. Weet er iemand adresjes waar je dit kan doen (omgeving Antwerpen)?Kan er iemand ook iets vertellen over de prijs hiervan?
Groetjes

Gwendy
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 914

Patricia

Meld misbruik21-8-2007 11:05:53

Ik kan je niet helpen met het huren van een trouwjurk.
Maar waarom zou je die niet kopen? Indien je budget dat niet toelaat, dan heb ik een goeie tip, tenminste, dat vind ik zelf.
Zo heb ik het ook gedaan.

Bij Jagré in Antwerpen (ben wel in de Quellinstraat geweest) hebben ze mooie jurken, zowel typische trouwjurken, als suitekledij, ... voor heel goeie prijzen.
Mijn bustier met lange rok, in een heel speciaal kleur, kostte 463€.
Ik moet hier enkel nog verstellingen bij betalen, maar die zouden rond de 40€ liggen.

Veel succes
Patricia
01/08/2008

Gwendy
8-8-2008
 Meld misbruik21-8-2007 11:39:37

Bedankt voor je reacrie Patricia. Tja ik wou eigenlijk mijn jurk huren omdat ik het waanzinnig duur vind en omdat je jurk achteraf vaak in de weg hangt (zie ik bij vriendinnen die hem dan maar verkopen). Maar Jagré is een goed idee, ik ga er zeker een kijkje nemen.

bedankt

Kristof
15-9-2007
 Meld misbruik21-8-2007 11:46:45

oorspronkelijk was ik ook van plan om te huren.... dit kan bij Farahlove in Zwijndrecht....
Maar uiteindelijk heb ik daar dan toch gekocht. De trouwkleren vallen daar redelijk mee van prijs (alles tussen 700 en 800 euro) in vergelijking met vele andere winkels...

groetjes
ellen
15*09*2007

Gwendy
8-8-2008
 Meld misbruik21-8-2007 12:04:02

Bedankt Ellen,
Ik ga daar zeker ook een kijkje nemen.

Groetjes Gwendy

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik21-8-2007 15:54:07

Helaba, een bruidsjurk huren kost ook al gauw zo'n 300 €, en in sommige winkels meer! Je kan ook eens overwegen om het tweedehands te kopen, kijk eens op kapaza of tweedehands.be, daar liggen de prijzen vaak lager dan voor gehuurde kledij! Groetjes!

Mieke
15-8-2008
 Meld misbruik21-8-2007 22:20:48

Ik zag vandaag op de site van Jagré dat ze in de winkel in de Carnotstraat uitverkoop doen. Bruidsjurken vanaf 50 euro en suitekleding aan -70% ! Misschien een ideetje ;-)

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik22-8-2007 21:22:17

Dit is mss een goede tip! Weet je wat ik ga doen met mijn trouwjurk. Ik ga hem laten vermaken tot een suitejurk en dan laat ik hem bij de droogkuis verven in een mooie kleur. Zo heb ik toch mijn trouwjurk nog aan en hoef ik hem niet in de kast te hangen.
Veel succes. Als je kunt zou ik toch ook eentje kopen hoor. Ik denk niet dat je spijk krijgt.
groetjes

Sophie
19-7-2008
 Meld misbruik23-8-2007 16:28:58

hey gwendy,
ik trouw volgend jaar augustus en ik ben ook van plan één te huren. of ik moest er mooie vinden die niet boven de 500 euro komen. om te huren is het farah love of cachet in st gummarusstraat.
prijzen geen idee maar sommige zeggen inderdaad dat dit ook al niet zo goedkoop is.

sophie

Gwendy
8-8-2008
 Meld misbruik23-8-2007 19:53:30

Hey Sofie,
Bedankt voor je reactie. Ik ben gisteren bij Farah love geweest en het kost €400 om er een te huren + €50 voor de onderrok. De prijs van de stomerij achteraf zit er wel mee in. Ik vind dit best veel. Ik denk dat ik er dan toch maar eentje koop ( en misschien achteraf probeer te verkopen,dat komt qua prijs (als je hem verkocht krijgt natuurlijk)op hetzelfde neer, maar dan is hij wel nieuw en op maat gemaakt.

Groetjes Gwendy

VANESSA
9-6-2007
 Meld misbruik25-8-2007 19:37:57

Hey Gwendy,

Ik weet niet waar je één kan huren, maar ik verkoop mijn trouwkleed. Als dit ook een optie zou zijn, kan je hieronder meer info vinden.

Het is een romantisch 2-delig kleed van Tomy Mariage. Op het corset (zonder bandjes) staan heel fijne bloemetjes met parels in een beige-roze tint. Ze gaat op de rug toe met een rits (heel handig!) die bedekt wordt door een knopenrij. Over de rok is een lichtjes gekreukte organzastof die opzij openvalt en bovenaan wordt samengehouden door 2 bloemen. Op de rok onderaan komen dezelfde bloemetjes en parels voor als op het corset. De rok heeft ook een kleine sleep. Maat 40 (ben ongeveer 1m70 met kledingmaat 36/38). Het kleed komt net van de droogkuis. Vraagprijs: € 500
Eventueel ook stola in organza, accessoires en bruidsschoenen van Sophie Sposa (maat 39) tegen meerprijs.
Geïnteresseerden kunnen een mailtje sturen naar vanesje_pt@hotmail.com voor foto's of vragen.

Groetjes,
Vanessa
9/6/2007

Gwendy
8-8-2008
 Meld misbruik25-8-2007 22:38:32

Hey Vanessa,

Ik heb uiteindelijk vandaag mijn kledij gekocht bij Jagré. Dit viel van prijs nog wel mee, ik heb €840 betaald. De bediening was er supervriendelijk en geduldig.
Dus voor al wie nog op zoek is,.... ga daar eens langs.

Groetjes
Gwendy

chantal
8-12-2007
 Meld misbruik31-8-2007 11:44:41

Hoi Gwendy,

het is niet echt in de buurt maar ik heb mijn jurk gekocht in Utrecht. bij het gouden hart. Zij verhuurd ook jurken. Ik geloof voor 250 euro maar dat weet ik niet helemaal zeker. Koop zijn de 499 euro.

liefs chantal

helga

Meld misbruik13-10-2007 9:25:59

Hallo, wij hebben dus heel slechte ervaring gehad bij het gouden hart
Toen we er de eerste keer kwamen werden er ineens geen bruidsmeisjesjurken meer verhuurd alleen verkocht.
Dus hebben wij 3 jurken hetzelfde als de mijne besteld alles werd op maat gemaakt ook van mijn partner en zoontje hun kregen ook hetzelfde pak.
We moesten een aanbetaling doen en dan zou het gemaakt worden bij hun eigen atelier in zwitserland.
Het totaal bedrag voor alles kwam op 150 euro voor jurk van mij ,150 per stuk voor de jurken van de meiden en 150 euro voor wim zijn pak en 75 euro voor wesley zijn pak.en 600 euro borg.
3 weken voor de trouwerij is wim wesley en de 2 jongste meiden wezen passen want die van mij en de oudste dochter waren nog niet klaar.
die kwamen pas een week voor het trouwen binnen.
Wim klaagde meteen al over zijn pak de broek was te wijd zaten nergens nog knoopsgaten in en jasje was veels te krap zat een ruimte van 10 cm. tussen beide panden en giletje paste dicht maar krap maar ze zei dat hoort zo en als gilet dicht kan hoeft jas niet dicht.
Toen we alles gingen ophalen zat alles in zwarte kledinghoezen waar de ritsen zo van stuk gingen waren van die rare dunne zwarte hoezen want de goede waren niet geleverd door de post zei ze,alles zat er zo ingepropt
We hebben het er pas op de dag zelf uitgehaald en toen vielen er zo 2 knopen van wim zijn pak.
De knoopsgaten van gilet en jasje zaten ook nog dicht.
De jurken viel me toen pas op waren van de kleintjes van dikkere en veel mooiere kwalitiet dan die van mij en de oudste dochter.
wim zijn pak zat dus niet mooi en ook niet lekker binnen 2 uur waren bijna alle knopen los en overal zaten onafgeknipte draden en ook aan wesley zijn pakje was dit het geval.
Iedereen sprak er schande van zoals het uitzag en wij konden wel janken.
De dag na ons trouwen heb ik haar gebeld en ze maakte zich er met een smoes vanaf dat ze naar het atelier ging bellen en dat ze het zo rot vond en dat zij vergeten was de knoopsgaten te openen.
We hebben nu gisteren de pakken en mijn jurk teruggebracht en nu komt het ergste van alles ik had mijn jurk laten stomen want dat moest maar de pakken wilde de stomerij niet doen omdat ze bang waren dat het ging krimpen want er stond geen waslabel in alleen een of ander raar chinees label bij wim zijn pak en bij die van wesley helemaal niks.
Komt ze aan met het verhaal dat het chinese stof is en dat daarom dat label erin zit en dat het in zwitsterland is gemaakt nou volgens ons komt het dus rechtstreeks uit china vandaan.
Maar mijn vader en ik kwamen daar aan dus om de spullen terug te brengen en ze pakte de spullen buiten van ons aan en liep voor ons uit naar boven dat zijn zo een 4 trappen is heel groot huis met 4 verdiepingen.
Toen we boven kwamen hing ze het op en maakte de zak van de pakken open en wat we toen zagen hele dikke blauwe strepen erop. en toen mijn jurk open en daar ook een blauwe streep op precies naast de ritshoes.
Wij weten dus niet hoe het erop komt en wij vermoeden nu dat zei dat heeft gedaan en we weten inmiddels ook al waarmee met een knalblauwe lippenstift of iets dergelijks volgens haar stomerij ,ik ben nu dus mijn borg kwijt plus nog een keer de stomerijkosten want die verhaalt ze op ons.
Ik heb nu mail gestuurd naar haar dat als ik mijn borg niet terugkrijg ik het openbaar ga maken ook bij radar enzo en in de krant want ik vind dit zo vreselijk dat je zo opgelicht kan worden na zo een mooie dag.
Krijg ik telefoontje dat ze het zo vervelend vind maar dat ze niet weet hoe de vlekken erop komen en dat als het er niet uitgaat dat ik de kleding krijg opgestuurd dan heb ik toch nog wat zei ze.
Ik wil die kleding niet anders had ik het wel gekocht ik wil gewoon mijn geld terug.
Ze heeft me vanmorgen weer gebeld en barste in tranen uit dat ze het zo vervelnd vond allem,aal maar nu is ineens het atelier in zwitserland van haar vader en daar moet ze verantwoording aan afleggen.
Ik geloof er helemaal niks meer van met haat lieve gezichtje.
Misschien als je bij haar koopt dat het anders gaat maar huren doe dus niet.

vervolg van verhaal

Het verhaal word steeds gekker hoor wat kan dat mens liegen zeg volgens mij geloofd ze het zelf ook nog.
Toen mijn vriendin en ik de laatste keer daar waren om de kleding op te halen zei ze dat wij de laatste waren aan wie ze had verhuurd want het bracht niks op.
Toen ze mij huilend opbelde om te zzeggen dat ze het echt niet had gedaan die blauwe strepen zei ze dat ze het opnieuw moest verhuren als de vlekken eruit waren dus zij had ook geen baat bij vlekken die er niet uitgingen.
Ik zei daarop en je verhuurde niks meer waarop ze zegt ja wat ik hier heb hangen verhuur ik wel twerijl ze tegen ons had verteld dat de kleding niet opnieuw verhuurd kon worden maar terug ging naar zwitserland naar het atelier wat volgens ons dus helemaal niet bestaat omdat ik heb gevraagd via mail om een naam en adres ervan en ik dus gewoon geen antwoord terug krijg.
maar nu het mooiste ik heb mij nu met een nieuw emailadres als nieuwe klant opgesteld en gevraagd of ze jurken en pakken verhuurd en ja hoor dat doet ze ik kan een jurk uit de collectie uitzoeken zo een 2000 jurken en die word dan voor mij gemaakt.
Dus mij kan ze geen antwoord geven maar nieuwe klant wel en ze liegt mij nog voor ook schandalig vind ik het.

Het mooiste van het verhaal komt nu dit staat dus op trouwforum.nl en daar zit de eigenaresse van het gouden hart dus sluipreclame op te maken ze leest dus ook mijn reakties en prompt krijg ik nu mail terug naar zowel naar yvonne als naar mijzelf dat ze een paar dagen weg is en haar vader beantwoorde mijn mail maar gaf verder geen antwoord op mijn vraag.
Ook stond er meteen weer een tegenreaktie met met reklame op het forum dat gebeurt dus steeds bij iedereen die iets over aranka diephuis en het gouden hart uit utrecht negatief verteld.
Ik dus met een amder emailadres weer raag gesteld nu als cindy en ja hoor ik krijg gewoon weer antwoord van aranka zelf,terwijl ik even ervoor mail krijg geantwoord met haar mailadres door haar vader die in zwitserland zit en verteld dat ze paar dagen weg is en geen antwoord kan geven het is mij te toevallig allemaal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info