Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie regio halle ( vlaams brabant)

21-8-2007 13:05:32
Hallo,

Ik trouw volgend jaar op 25 juli 2008. Omdat ik vandaag mijn fotograaf heb geboekt, ben ik een beetje aan het rondkijken waar ik onze foto's zou laten maken. Heeft er iemand ideetjes?

dank bij voorbaat

groetjes

virginie

virginie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1400

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik21-8-2007 13:47:07

Hallo,

Wij trouwen dit jaar, ttz binnen 30 dagen en zijn van de regio halle . Wij gaan onze foto's maken in het coloma park te sint pieters leeuw. Je kan ook naar het park van halle, of het domein van huizingen of het hallerbos
Liefs
Anne
21.09.07

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik21-8-2007 15:02:48

wij gaan in vlezenbeek foto's maken, tussen de fruitbomen,... . je hebt ook nog bos van gaasbeek, kasteel van Lembeek, groenenberg in gaasbeek,...mischien de brouwerij in halle?

succes

Mieke
22/09/07

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik21-8-2007 15:11:46

Ik ben ben van Beersel en ik denk dat het Kasteel van Beersel (mooi heraangelegd gras) ook wel in aanmerking zal komen voor ons. Mag ik vragen welke fotograaf jullie hebben genomen (en ongeveer welke prijs)?

Groetjes,
Inge
14/06/2008

virginie

Meld misbruik21-8-2007 21:04:39

Hallo inge,

Via deze site heb ik de fotograaf Jef Celen gevonden; (www.jeffcelen.be ). Hij komt van met de voorbereiding tot en met het avondfeest. Hij zet alle foto's op cd-rom en stuurt die dan per post op. Dit voor 300€.

dank je voor jullie informatie, ik had hier ook over nagedacht. Wij trouwen voor de kerk van Huizingen en dan gaan we naar ons feestzaal in Dilbeek. Misschien weet iemand daar ik de buurt een mooie locatie?

groetjes

virginie

Greet
24-8-2007
 Meld misbruik21-8-2007 22:12:37

Hallootjes,

Wij trouwen nu vrijdag (in Beersel) en gaan onze foto's nemen in de Herisemmolen te Alsemberg (bekend van de Open Monumentenstrijd). Nadien trekken we misschien nog naar het Colomapark te Sint- Pieters- Leeuw. Succes met jullie zoektocht!

Greet
24/08/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...