Terug naar overzicht
Hallo,Wij trouwen dit jaar, ttz binnen 30 dagen en zijn van de regio halle . Wij gaan onze foto's maken in het coloma park te sint pieters leeuw. Je kan ook naar het park van halle, of het domein van huizingen of het hallerbos LiefsAnne21.09.07
wij gaan in vlezenbeek foto's maken, tussen de fruitbomen,... . je hebt ook nog bos van gaasbeek, kasteel van Lembeek, groenenberg in gaasbeek,...mischien de brouwerij in halle?succesMieke22/09/07
Ik ben ben van Beersel en ik denk dat het Kasteel van Beersel (mooi heraangelegd gras) ook wel in aanmerking zal komen voor ons. Mag ik vragen welke fotograaf jullie hebben genomen (en ongeveer welke prijs)?Groetjes,Inge14/06/2008
Hallo inge, Via deze site heb ik de fotograaf Jef Celen gevonden; (www.jeffcelen.be ). Hij komt van met de voorbereiding tot en met het avondfeest. Hij zet alle foto's op cd-rom en stuurt die dan per post op. Dit voor 300€. dank je voor jullie informatie, ik had hier ook over nagedacht. Wij trouwen voor de kerk van Huizingen en dan gaan we naar ons feestzaal in Dilbeek. Misschien weet iemand daar ik de buurt een mooie locatie?groetjesvirginie
Hallootjes,Wij trouwen nu vrijdag (in Beersel) en gaan onze foto's nemen in de Herisemmolen te Alsemberg (bekend van de Open Monumentenstrijd). Nadien trekken we misschien nog naar het Colomapark te Sint- Pieters- Leeuw. Succes met jullie zoektocht!Greet24/08/2007